Автор:
Оценка:
Опубликованно: 04.11.2005.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 8 единиц
Ссылки: Использованы
  • Реферат 'Uzņēmuma uzvedības modelis oligopoliskajā tirgū', 1.
  • Реферат 'Uzņēmuma uzvedības modelis oligopoliskajā tirgū', 2.
  • Реферат 'Uzņēmuma uzvedības modelis oligopoliskajā tirgū', 3.
  • Реферат 'Uzņēmuma uzvedības modelis oligopoliskajā tirgū', 4.
  • Реферат 'Uzņēmuma uzvedības modelis oligopoliskajā tirgū', 5.
  • Реферат 'Uzņēmuma uzvedības modelis oligopoliskajā tirgū', 6.
  • Реферат 'Uzņēmuma uzvedības modelis oligopoliskajā tirgū', 7.
  • Реферат 'Uzņēmuma uzvedības modelis oligopoliskajā tirgū', 8.
  • Реферат 'Uzņēmuma uzvedības modelis oligopoliskajā tirgū', 9.
  • Реферат 'Uzņēmuma uzvedības modelis oligopoliskajā tirgū', 10.
  • Реферат 'Uzņēmuma uzvedības modelis oligopoliskajā tirgū', 11.
  • Реферат 'Uzņēmuma uzvedības modelis oligopoliskajā tirgū', 12.
  • Реферат 'Uzņēmuma uzvedības modelis oligopoliskajā tirgū', 13.
  • Реферат 'Uzņēmuma uzvedības modelis oligopoliskajā tirgū', 14.
  • Реферат 'Uzņēmuma uzvedības modelis oligopoliskajā tirgū', 15.
  • Реферат 'Uzņēmuma uzvedības modelis oligopoliskajā tirgū', 16.
  • Реферат 'Uzņēmuma uzvedības modelis oligopoliskajā tirgū', 17.
  • Реферат 'Uzņēmuma uzvedības modelis oligopoliskajā tirgū', 18.
  • Реферат 'Uzņēmuma uzvedības modelis oligopoliskajā tirgū', 19.
  • Реферат 'Uzņēmuma uzvedības modelis oligopoliskajā tirgū', 20.
  • Реферат 'Uzņēmuma uzvedības modelis oligopoliskajā tirgū', 21.
  • Реферат 'Uzņēmuma uzvedības modelis oligopoliskajā tirgū', 22.
  • Реферат 'Uzņēmuma uzvedības modelis oligopoliskajā tirgū', 23.
  • Реферат 'Uzņēmuma uzvedības modelis oligopoliskajā tirgū', 24.
  • Реферат 'Uzņēmuma uzvedības modelis oligopoliskajā tirgū', 25.
  • Реферат 'Uzņēmuma uzvedības modelis oligopoliskajā tirgū', 26.
  • Реферат 'Uzņēmuma uzvedības modelis oligopoliskajā tirgū', 27.
  • Реферат 'Uzņēmuma uzvedības modelis oligopoliskajā tirgū', 28.
  • Реферат 'Uzņēmuma uzvedības modelis oligopoliskajā tirgū', 29.
  • Реферат 'Uzņēmuma uzvedības modelis oligopoliskajā tirgū', 30.
  • Реферат 'Uzņēmuma uzvedības modelis oligopoliskajā tirgū', 31.
  • Реферат 'Uzņēmuma uzvedības modelis oligopoliskajā tirgū', 32.
  • Реферат 'Uzņēmuma uzvedības modelis oligopoliskajā tirgū', 33.
  • Реферат 'Uzņēmuma uzvedības modelis oligopoliskajā tirgū', 34.
  • Реферат 'Uzņēmuma uzvedības modelis oligopoliskajā tirgū', 35.
  • Реферат 'Uzņēmuma uzvedības modelis oligopoliskajā tirgū', 36.
  • Реферат 'Uzņēmuma uzvedības modelis oligopoliskajā tirgū', 37.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
  Tirgus konkurences vispārējais raksturojums    5
  Monopoltirgus raksturojums    6
  Oligopoltirgus raksturojums    9
  Praktiskā daļa    16
  Secinājumi    35
  Anotācija    36
  Annotation    37
  Izmantotā literatūra    38
  Pielikumi    38
Фрагмент работы

1.Tirgus konkurences vispārīgs raksturojums

Šajā daļā autores atspoguļojušas tirgus konkurences vispārīgo raksturojumu, kā arī sniegta sīkāka informācija par monopoltirgu un oligopoltirgu un to veidiem.
Ekonomiskā tirgū nedrīkst saprast vietu , kurā notiek preču pirkšana un pārdošana. Bet tas ir jāapskata kā daudzšķautnaina ekonomisko attiecību sistēma. Terminu “tirgus” definēt nav vienkārši, jo mūsdienās pirkšanas , pārdošanas un mainīšanas veic ar dažādu sakaru ierīču starpniecību. Tādēļ tirgus gandrīz katrā grāmatā ir definēts savādāk. Viena no definīcijām ir definēta šādi : Tirgus ir īpašs mehānisms , kas savieno konkrētas preces vai pakalpojuma pircējus un pārdevējus. [3;15]
Tirgū darbojas trīs saimniekošanas subjekti ar noteiktu mērķi :
. mājsaimniecība - tā ir ekonomiska vienība , kas sastāv no vienas vai vairākām personām. Tirgus sistēmā mājsaimniecība veic divējādu lomu : pirmkārt , tās ir ekonomisko resursu īpašnieki un to piegādātāji tirgū ; otrkārt , mājsaimniecība vienlaikus ir patērētāji , jo tās par pārdotajiem resursiem gūst ienākumu naudas veidā , kuru izmanto nepieciešamo preču un pakalpojumu iegādei ar mērķi , lai iegūtu maksimālo derīgumu.
. uzņēmumi , firmas un nozares - tirgū darbojas kā ražošanas organizētāji. To mērķis ir peļņas maksimizācija.
. valdība - tirgū darbojas , lai īstenotu nodokļu politiku , ražotu sabiedriskās preces , regulētu ražošanu un virzītu to uz labāku galarezultātu sasniegšanu ekonomikā un iedzīvotāju vispārējās labklājības nodrošināšanai.
Tirgū nemitīgi mainās pieprasījuma un piedāvājuma proporcijas , līdz ar to veidojas dažādas tirgus formas. Atkarībā no pieprasījuma un piedāvājuma lieluma tirgu var iedalīt trīs daļās : monopols ( vienā pusē ir viens dalībnieks ) ; oligopols ( daļējs monopols , daži dalībnieki ) ; konkurences tirgus - polipols ( daudzi dalībnieki ). [4;8]

Коментарий автора
Atlants