Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.04.2017.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
  • Презентация 'AS "Rietumu Banka"', 1.
  • Презентация 'AS "Rietumu Banka"', 2.
  • Презентация 'AS "Rietumu Banka"', 3.
  • Презентация 'AS "Rietumu Banka"', 4.
  • Презентация 'AS "Rietumu Banka"', 5.
  • Презентация 'AS "Rietumu Banka"', 6.
  • Презентация 'AS "Rietumu Banka"', 7.
  • Презентация 'AS "Rietumu Banka"', 8.
  • Презентация 'AS "Rietumu Banka"', 9.
  • Презентация 'AS "Rietumu Banka"', 10.
  • Презентация 'AS "Rietumu Banka"', 11.
  • Презентация 'AS "Rietumu Banka"', 12.
Фрагмент работы

Darbības stratēģija
Mērķu sasniegšanai banka izstrādā un īsteno stratēģiju, kuras galvenā prioritāte ir:
sadarbība ar klientiem, kas strādāstarptautiskā līmenī, un klientiem, kam pieder ražošanas uzņēmumi, izplatītāju tīkli, mazumtirdzniecības tīkli, transporta uzņēmumi, celtniecības uzņēmumi, importa un eksporta uzņēmumi, kā arī klienti ar pārrobežu komercdarbības prasībām utt.
aktīvu un kapitāla pārvaldīšana, brokeru pakalpojumi fondu biržā, investīciju un korporatīvo finanšu jomas, juridisko personu kreditēšana, starpbanku kreditēšana un investīcijas vērtspapīros, starpbanku kredītu piesaistīšana, juridisko un fizisko personu noguldījumu piesaistīšana u.c.
klientu apkalpošanas kvalitātes celšana, uzlabojot esošos produktus un piedāvājot jaunus produktus, kas piemēroti šā brīža tirgus situācijai un bankas tehnoloģiskām iespējām.
iekšējo procesu un informācijas sistēmu uzlabošana kompleksu tehnoloģisko modernizāciju pasākumu ietvaros.

Коментарий автора
Atlants