Автор:
Оценка:
Опубликованно: 07.02.2018.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Эссе 'E-biznesa vietnes atbilstības novērtējums pircēju pamatgrupām', 1.
  • Эссе 'E-biznesa vietnes atbilstības novērtējums pircēju pamatgrupām', 2.
  • Эссе 'E-biznesa vietnes atbilstības novērtējums pircēju pamatgrupām', 3.
Фрагмент работы

4. Pircēji, kuri zina cenas tirgū un salīdzina tās – patērētāji, kuri pamatā vēlas iegādāties kādu konkrētu preci, preces modeli, tādēļ veic cenu izpēti un salīdzināšanu dažādās vietās (e-komercijas platformās). Jāatzīst, ka šai klientu grupai e-biznesa vietnē 220.lv nav izveidota tieša funkcionalitāte, taču ir atsevišķas funkcijas, kas daļēji pilda vai atvieglo preču cenas salīdzināšanas darbību, piemēram, meklētājs, kurā iespējams norādīt preces
modeli un ātri atrast interesējošo produktu un tā cenu piedāvājumu 220.lv vietnē. Preču individuālajā skatā pieejama saite, funkcija ar nosaukumu “Atradāt lētāk?”, kas ļauj aizpildīt pieteikuma formu, ļaujot lietotājam sniegt informāciju par interneta vietni, kurā atrodama tāda pati prece par zemāku cenu. 220.lv vietne sniedz datus par saviem produktiem un cenām salīdzināšanas portālam salidzini.lv, tādējādi tas daļēji apmierina augstāk minētās pircēju kategorijas vēlmes.
5. E-vitrīnu aplūkotāji – klienti, kuri ne vienmēr iegādājas produktus, taču kuriem ļoti būtiski ir aplūkot piedāvāto produkciju, iegūt pēc iespējas uzskatāmāku priekšstatu par to.
Atsevišķos gadījumos e-vitrīnu aplūkotājiem daudz būtiskāks un svarīgāks ir produktu pasniegšanas veids, tas ir, platformas, interneta veikala, izskats, sākotnēji redzamā funkcionalitāte, nevis paši piedāvātie produkti.…

Atlants