Автор:
Оценка:
Опубликованно: 13.08.2019.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'J. A.Komenska grāmatas "Lielā didaktika" atsevišķu nodaļu analīze', 1.
  • Конспект 'J. A.Komenska grāmatas "Lielā didaktika" atsevišķu nodaļu analīze', 2.
  • Конспект 'J. A.Komenska grāmatas "Lielā didaktika" atsevišķu nodaļu analīze', 3.
  • Конспект 'J. A.Komenska grāmatas "Lielā didaktika" atsevišķu nodaļu analīze', 4.
  • Конспект 'J. A.Komenska grāmatas "Lielā didaktika" atsevišķu nodaļu analīze', 5.
Фрагмент работы

27.nodaļa- Par četrpakāpju skolas izveidi atkarībā no skolēnu vecuma un zināšanām.
Skolām ir jābūt atšķirīgām ar skolēnu vecumu un to, ko skolas pasniedz. Tādēļ autors saka, ka skolu sistēmā ir jābūt četrām skolām- mātes skolai, valodas skolai, ģimnāzijai un akadēmijai.
Mūsdienās izglītības sistēma ir līdzīga, tāpēc varu piekriest autora spriedumiem šajā nodaļā. Mūsdienas atšķirās tikai ar to, ka bērni mājās netiek audzināti līdz sešu gadu vecumam. Bērni līdz sešu gadu vecumam iet bērnudārzā, kur jau mācās un apgūst pašas būtiskākās lietas- komunikāciju, dabas likumus un kā pareizi uzvesties. Tad seko sākumskola, kurā lasa, raksta, nodarbojas ar rokdarbiem un izzina pasauli. Sākumskola, manuprāt, atbilst valodas skolai. Vēlāk seko pamatskola, un tajā bērni uz jau apgūto lietu pamata paplašina savas zināšanas. Tad ir vēl vidusskola, kurā viss ir vēl padziļinātāk un sarežģītāk nekā vidusskolā. Man, šķiet, ka abi šie posmi līdzinās ģimnāzijai. Taču akadēmija ir mūsdienu augstākās izglītības iestāde.var secināt, ka mūsdienās izglītības posmi ir par vienu vairāk.…

Коментарий автора
Atlants