-
Latvijas arhitektūra ceļā uz Eiropu
Реферат21 История, культура, Строительство и строительные работы, Дизайн, архитектура
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Teorētiskā daļa | 4 |
1.1. | Arhitektūra senajā Latvijā | 5 |
1.2. | Viduslaiku arhitektūra | 6 |
1.3. | Mūsdienu arhitektūra | 7 |
1.3.1. | Arhitektūra 19.gs. beigās un 20.gs. sākumā Eiropā | 8 |
1.3.2. | Eklektisms un jūgendstils Rīgas arhitektūrā | 11 |
1.3.3. | Mana pilsēta – Jēkabpils arhitektūras stilu mijā | 12 |
2. | Praktiskā daļa | 13 |
2.1. | Latvijas Nacionālā bibliotēka | 14 |
2.2. | Eko-debesskrāpis Ķīpsalā | 15 |
2.3. | Domina Shopping | 16 |
2.4. | Saules akmens | 17 |
2.5. | Centra Nams | 18 |
2.6. | Brīvības tornis | 19 |
Terminu vārdnīca | 20 | |
Secinājumi | 21 | |
Literatūras saraksts | 22 | |
Anotācija | 23 |
Mēs visi esam liecinieki tam, kā būves rodas, zūd, tiek pārbūvētas, restaurētas, bet kāpēc tas notiek? Katrs laikmets nāk ar savu stilu un katra paaudze piedzīvo kāda jauna arhitektūras stila rašanos, bet ne visi to ierauga. Vecās pilsētas ir to liecinieki.
Šobrīd šī ir aktuāla tēma, neviens nezin, kur un kā viņš dzīvos, protams, var mēģināt izveidot savu individuālu vidi, bet tomēr mēs esam atkarīgi no tā, ko diktēs apkārtējie. Nesen Latvijai piešķīra Eiropas statusu, kurš tomēr noteiks savus principus - kā jāizskatās manai mājai, ielai, pilsētai. Es par to esmu ļoti ieinteresējusies un tas tiks atspoguļots darbā par tēmu: “Latvijas arhitektūra ceļā uz Eiropu”.
Pirms sākt spriest par iespējamām izmaiņām Latvijas arhitektūrā, izejot no Eiropas ietekmes, ir jāizskata arhitektūras vēsturisko attīstību. Izvēlētā tēma ir saistīta ar manu nākamo profesiju – arhitekts.
Darba mērķis:
iegūt zināšanas, pētot un gūstot pieredzi informācijas analizēšanā par arhitektūras stilu attīstību Latvijā un Eiropā.
Darba uzdevumi:
izpētīt informāciju par noteiktu arhitektūras stilu attīstību Latvijā un Eiropā;
izprast temata aktualitāti mūsdienās;
izveidot arhitektūras projekta maketu „Nākotnes skola”. …
latvija arhitektūra ceļā uz Eiropu.
