Оценка:
Опубликованно: 06.08.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
  • Конспект 'Teātra antropoloģija. Robēra Lepāža laikmetīgais cirks', 1.
  • Конспект 'Teātra antropoloģija. Robēra Lepāža laikmetīgais cirks', 2.
  • Конспект 'Teātra antropoloģija. Robēra Lepāža laikmetīgais cirks', 3.
  • Конспект 'Teātra antropoloģija. Robēra Lepāža laikmetīgais cirks', 4.
Фрагмент работы

PAR ROBĒRU LEPĀŽU
Savā bērnībā Lepāžs aizrāvies ar ģeogrāfiju, kas, kā vēlāk, atklājās, kļuva par vadošo līniju viņa darbos. Kā zināms, starptautiski atzītais multimākslinieks Robērs Lepāžs 57 gadu vecumā ir apguvis ne tikai aktiera, režisora, bet arī pasaulē pieprasīta producenta profesiju, radot neskaitāmus transkontinentālus darbus.
Lepāžs uzskata, ka galvenais kritērijs ir pareiza radošās komandas atlase, kurā režisors nav vienīgais radītājs, par mākslas darba radītājiem kļūst arī pieaicinātie arhitekti, horeogrāfi, komponisti, modes mākslinieki.
Lepāžs uzskata, ka starp kino un teātri novilktā robeža, gaist un tās rezultātā, lēnām rodas jauna teātra forma,-transkontinentāla un tehnoloģiskas fantāzijas pārpilna. Lepāžs ir slavens ar savu mērķtiecīgo robežu laušanu, fantāzijas lidojumu, tehnoloģiju un mākslu sintēzi. R. Lepāžu interesē cilvēks, kura stāsts tiek stāstīts.


Pasaules presē tiek dēvēts par magu, jo viņš teātrī cilvēkiem ir atgriezis pārsteigumu un brīnumu. Un spēju tikt skartiem emocionāli.
Interesants fakts: piecu gadu vecumā zēns saslima ar plikpaurību, kas bija retas saslimšanas gadījums, kā rezultātā zaudēja visu ķermeņa apmatojumu. Kā pusaudzis viņš cīnījās ar depresiju, tādēļ sāka apmeklēt drāmas kursus, lai atbrīvotos no kautrības.

Коментарий автора
Коментарий редакции
Atlants