Автор:
Оценка:
Опубликованно: 04.01.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Конспект 'Sociālā pedagoga darbības projektēšana darbā ar ģimenēm, kurās bērni cieš no emo', 1.
  • Конспект 'Sociālā pedagoga darbības projektēšana darbā ar ģimenēm, kurās bērni cieš no emo', 2.
  • Конспект 'Sociālā pedagoga darbības projektēšana darbā ar ģimenēm, kurās bērni cieš no emo', 3.
  • Конспект 'Sociālā pedagoga darbības projektēšana darbā ar ģimenēm, kurās bērni cieš no emo', 4.
  • Конспект 'Sociālā pedagoga darbības projektēšana darbā ar ģimenēm, kurās bērni cieš no emo', 5.
  • Конспект 'Sociālā pedagoga darbības projektēšana darbā ar ģimenēm, kurās bērni cieš no emo', 6.
Фрагмент работы

Sociālā pedagoga zināšanas:
1 Psiholoģija:vispārējā, personības attīstības un sociālā. Zināšanas psiholoģijas zinātnē palīdz strādāt ar klientu praksē, jo ļauj klasificēt klientu pēc noteiktām pazīmēm, izprast un analizēt problēmā iesaistīto personu psihosociālo portretu, uzvedības tendences, dzīves uztveri, personības iezīmes, atrodot pozitīvās rakstura kvalitātes utmldz. Šī teorētiskā zināšanu bāze rada pozitīvus apstākļus stādājot grupās ( kā ar vecākiem, tā bērniem), jo piemēro atbilstošu darba programmu un metodes. (piem. kā strādāt ar bērniem, kuri cietuši no emocionālās vardarbības ģimenē).
2 Apdraudētības faktori un to ietekme uz indivīdu, ģimeni un sabiedrību; (piem.: emocionālās vardarbības sekas, to ietekme uz bērna psihisko/ emocionālo/ fizisko attīstību, nākotnes perspektīvas, izejot no nepareizas ģimenes modeļa interpretācijas, sistēmu savstarpējās cēloņseku sakarības utmldz.);
3 Problēmas ģimenē un to ietekme uz bērnu un jauniešu socializācijas procesu;
4 Bērnu tiesību aizsardzības un sociālā likumdošana (''bērnu tiesību aizsardzības likums'');
5 Starpinstitucionālās sadarbības organizācija;
6 Bērnu un jauniešu grupu veidošanās un to attīstības tendencies (Piem.:socializācija kā nepieciešamība bērna attīstības procesā un emocionālā vardarbība ģimenē ierobežo noteiku lomu izpildi ārpusģimenes sistēmās);
7 Darbs ar bērnu un vecāku grupām.
8 Cilvēka attīstība un veselība (emocionālās vardarbības ietekme uz bērna psihisko/ emocionālo/ fizisko veselību);
9 Komandas darbs kopīgu sociālpedagoģisku mērķu realizēšanā;
10 Deviāciju veidi un to specifiskās izpausmes (emocionālās vardabības sekas bērna uzvedībā).

Plānotais rezultāts:
Droši un stabili apstākļi bērna ģimeniskajā vidē, mazinot/ novēršot emocionālo vardarbību izraisošos faktorus ģimenes sistēmā.

Коментарий автора
Atlants