Автор:
Оценка:
Опубликованно: 01.04.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Основная школа
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
2016–2020 гг.
  • Презентация 'Informācijas un komunikāciju tehnoloģijas valodas apguvē', 1.
  • Презентация 'Informācijas un komunikāciju tehnoloģijas valodas apguvē', 2.
  • Презентация 'Informācijas un komunikāciju tehnoloģijas valodas apguvē', 3.
  • Презентация 'Informācijas un komunikāciju tehnoloģijas valodas apguvē', 4.
  • Презентация 'Informācijas un komunikāciju tehnoloģijas valodas apguvē', 5.
  • Презентация 'Informācijas un komunikāciju tehnoloģijas valodas apguvē', 6.
  • Презентация 'Informācijas un komunikāciju tehnoloģijas valodas apguvē', 7.
  • Презентация 'Informācijas un komunikāciju tehnoloģijas valodas apguvē', 8.
  • Презентация 'Informācijas un komunikāciju tehnoloģijas valodas apguvē', 9.
  • Презентация 'Informācijas un komunikāciju tehnoloģijas valodas apguvē', 10.
  • Презентация 'Informācijas un komunikāciju tehnoloģijas valodas apguvē', 11.
  • Презентация 'Informācijas un komunikāciju tehnoloģijas valodas apguvē', 12.
  • Презентация 'Informācijas un komunikāciju tehnoloģijas valodas apguvē', 13.
  • Презентация 'Informācijas un komunikāciju tehnoloģijas valodas apguvē', 14.
  • Презентация 'Informācijas un komunikāciju tehnoloģijas valodas apguvē', 15.
  • Презентация 'Informācijas un komunikāciju tehnoloģijas valodas apguvē', 16.
Фрагмент работы

Secinājumi
Bērni vai jaunieši svešvalodu zin slikti, jo viņiem nav gribas spēka. Mūsdienās bērni ir ļoti un slinki, tāpēc viņi nemācās.
Nevēlas to darīt, jo ir tehnoloģijas kur viņi apgūst tikai nelielu daļiņu no svešvalodas. Pārsvarā jau tikai sarunāties, bet gramatiku viņi neapgūst.

Коментарий автора
Atlants