Автор:
Оценка:
Опубликованно: 31.05.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Lekciju kopsavilkums sabiedriskajās attiecībās', 1.
  • Конспект 'Lekciju kopsavilkums sabiedriskajās attiecībās', 2.
  • Конспект 'Lekciju kopsavilkums sabiedriskajās attiecībās', 3.
  • Конспект 'Lekciju kopsavilkums sabiedriskajās attiecībās', 4.
  • Конспект 'Lekciju kopsavilkums sabiedriskajās attiecībās', 5.
  • Конспект 'Lekciju kopsavilkums sabiedriskajās attiecībās', 6.
  • Конспект 'Lekciju kopsavilkums sabiedriskajās attiecībās', 7.
Фрагмент работы

Komunikācija ir signālu (verbālo un neverbālo) kopums.
Komunikācijas procesa elementi: sūtītājs; saņēmējs; ziņa; kanāls; traucējumi, trokšņi, atgriezeniskā saikne.
Komunikācijas veidi: interpersonālā komunikācija; medio komunikācija; diādiskā komunikācija; intrapersonālā komunikācija; interaktīvā komunikācija; fatiskā komunikācija; publiskā komunikācija; grupu komunikācija; masu komunikācija.
Divu tipu cilvēki: pašnovērotāji un citu situāciju vērotāji.
Diskurss, tā nozīme cilvēka uztverē.
Neverbālās komunikācijas kodi: ķermeņa kontakts; proksēmika; orientācija (leņķis pret citiem); izskats; galvas kustības; sejas izteiksme; žesti; poza; acu kustības; paralingvistika.
Aktuālās un latentās lomas.
Pārliecināšana ietver argumentus, faktus, pamatojumu u.c.
Citātu veidi: tieši, netieši un daļēji citāti.
Viedokļu līderu loma tēla veidošanā, attīstīšanā.
Lobēšana – tieša valdības ietekmēšana.

Saskarsmes barjeras: valoda, izglītība, vecums, pieredze, kultūra, stereotipi, aizspriedumi.…

Atlants