Автор:
Оценка:
Опубликованно: 03.04.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Эссе 'Kritiskā domāšana un izglītība', 1.
  • Эссе 'Kritiskā domāšana un izglītība', 2.
  • Эссе 'Kritiskā domāšana un izglītība', 3.
  • Эссе 'Kritiskā domāšana un izglītība', 4.
Фрагмент работы

Aizvien vairāk pēdējos gados parādās tehnoloģijas, kas taupa laiku – elektroniskais pasts, balss pasts, teksta apstrādes programmas un citas, taču tieši šajā laikā cilvēki visvairāk saka – man trūkst laika… Lielais informācijas apjoms, kas ir pieejams jebkurai auditorijai, bieži vien nevis atvieglo, bet tieši sarežģī dzīvi un rada apjukumu. Tomass Hillanns Ēriksens savā darbā „Mirkļa tirānija” norādīja, ka „…vairs nav novērojams zināšanu trūkums, bet gan pārbagātība…Ekonomiski attīstītās valstīs izglītota cilvēka mērķis ir noklausīties pēc iespējas mazāk referātu, noskatīties pēc iespējas mazāk filmu un iegūt savā īpašumā pēc iespējas mazāk grāmatu,- tātad iemācīties atsijāt graudus no pelavām.”
Pedagoģijas terminu skaidrojošā vārdnīcā ir teikts, ka kritiskā domāšana ir racionāls, uz jautājuma būtības izpratni orientēts domāšanas veids, kad skolēni tiek iedrošināti domāt un izteikties kritiski.…

Atlants