Автор:
Оценка:
Опубликованно: 14.11.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 4 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Vērtēšanas kritēriji', 1.
  • Конспект 'Vērtēšanas kritēriji', 2.
  • Конспект 'Vērtēšanas kritēriji', 3.
  • Конспект 'Vērtēšanas kritēriji', 4.
  • Конспект 'Vērtēšanas kritēriji', 5.
  • Конспект 'Vērtēšanas kritēriji', 6.
  • Конспект 'Vērtēšanas kritēriji', 7.
Фрагмент работы

Kādēļ vērtēšana iekļuvusi sabiedrības un masu mediju uzmanības lokā? Kāds ir tās mērķis? Ko un kāpēc mēs vērtējam? Vai vērtējam skolēnu mācību sasniegumus reproducēšanas līmenī, vai svarīgi ir atklāt arī individuālo izaugsmi un attīstību?
Tie ir vieni no pašlaik aktuālākajiem un būtiskākajiem jautājumiem, uz kuriem atbildes meklē ne tikai pedagogi, bet arī skolēni un viņu vecāki. Tieši tāpēc Skolu atbalsta centrā tapa seminārs “Daudzveidīgā vērtēšana”, kurā uzsākts dialogs ar skolotājiem, lai, papildinot teorētiskās zināšanas, pieredzi, analizējot situāciju savās skolās, rastu atbildes un uzlabotu savas prasmes vērtēt un novērtēt. Šajā rakstā piedāvājam ieskatu semināra materiālos, dalībnieku un vadītāju pārdomās.

Patlaban skolās strādā pedagogi, kuri paši kā skolēni mācījušies pavisam citādos apstākļos, kad bija citas prioritātes, mērķi, domāšana un arī cits mācību temps.…

Коментарий автора
Atlants