-
Masu mediju ietekme uz pusaudžu dzīvi
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Masu medij | 4 |
1.1. | Masu mediju būtība | 4 |
1.2. | Televīzija | 5 |
1.3. | Internets | 5 |
1.4. | Radio | 7 |
1.5. | Laikraksti | 7 |
2. | Masu mediji un pusaudži | 8 |
2.1. | Masu mediju ietekme uz pusaudžiem | 8 |
2.2. | Pusaudži un internets (datorspēles) | 9 |
2.3. | Pusaudži un TV | 10 |
2.4. | Pusaudži un laikraksti | 12 |
3. | Pusaudžu vecumposma īpatnības | 13 |
Praktiskā daļa | 14 | |
1. | Pētāmās grupas apraksts | 14 |
2. | Pētījumā pielietotās metodes apraksts | 14 |
3. | Pētījumā iegūto datu analīze un interpretācija | 15 |
Secinājumi | 20 | |
Anotācija | 21 | |
Anotation | 22 | |
Izmantotā literatūra | 23 | |
Pielikums | 24 |
Secinājumi
1. Masu medijiem ir liela ietekme pusaudžu personības veidošanās procesā.
2. Mūsdienās mediji attēlo pusaudžiem psiholoģisko, fizisko, seksuālo vardarbību.
3. Neierobežotās informācijas brīvības un nekontrolējamības dēļ, internets kļuvis par ideālo vidi, kur pusaudzis var realizēt savas seksuālās, vardarbīgas vai kādas citas tieksmes.
4. Televīzijai slikto īpašību ir vairāk kā labo, tas pierāda, ka tā negatīvi ietekmē pusaudžus.
5. Pusaudži visbiežāk izvēlas skatīties filmas.
6. Preses izdevumi ir līdzatbildīgi par pusaudžu gadu robežu izplūšanu un aizvien agrāku dzimumbrieduma iestāšanos.
7. Mūsdienās pusaudžu vidū populārākais masu medijs ir internets. Lielākā daļa aptaujāto pusaudžu pie tā dienā pavada 1 – 2 stundas.
8. Populārākais interneta portāls Latvijā ir draugiem.lv , savukārt populārākais seriāls ir ”Doktors Hauss”
…
Darba tēma: ‘’Masu mediju ietekme uz pusaudžu dzīvi’’. Pētījuma jautājums: noskaidrot, kurš no masu medijiem un cik lielā mērā ietekmē pusaudžus. Pētījuma uzdevumi: 1) iepazīties ar teorētisko materiālu par masu medijiem un pusaudžiem; 2) izpētīt kurš no masu medijiem un cik lielā mērā ietekmē pusaudžus; 3) veikt anketēšanu pusaudžu vidū; 4) iegūto datu analīze un interpretācija; 5) izveidot darbu, kas kalpotu kā uzskatāms materiāls par attiecīgo tēmu;
