Автор:
Оценка:
Опубликованно: 02.01.2017.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
  • Эссе 'Komunikācijas kodi kā uzņēmuma tēlu veidojošs elements', 1.
  • Эссе 'Komunikācijas kodi kā uzņēmuma tēlu veidojošs elements', 2.
  • Эссе 'Komunikācijas kodi kā uzņēmuma tēlu veidojošs elements', 3.
  • Эссе 'Komunikācijas kodi kā uzņēmuma tēlu veidojošs elements', 4.
  • Эссе 'Komunikācijas kodi kā uzņēmuma tēlu veidojošs elements', 5.
Фрагмент работы

Kā labu piemēru simbolam varu minēt Delmas izmantoto simbolu – dzelteno sviesta vīriņu. Viņš parādās katrā Delmas reklāmā un stāsta par margarīnu, kas lieliski der sviestmaizēm. Kā arī viņš tiek attēlots uz katras margarīna paciņas. Viņš ir kā logo sastāvdaļa un tā papildinātājs. Viņš ir dzeltens un apaļš kā margarīna pikucis.
Logo un simboli var labi tikt identificēti ar konkrēto uzņēmumu, bet tiem abiem ir svarīga krāsa. Kā sākumā minēju, ir svarīgi domāt par krāsām ko izmanto logo, tāpat jādomā kā šo krāsu varēs izmantot turpmākajā uzņēmējdarbībā, lai šī logo krāsa pārvērstos par uzņēmuma korporatīvo krāsu un ar šo krāsu tiktu identificēts konkrētais uzņēmums. Jāatceras, ka krāsas var ietekmēt cilvēku domāšanu, uzvedību un izjūtas.
Ar korporatīvās krāsas veidošanu visvairāk aizraujas bankas. Par SEB bankas korporatīvo krāsu ir izvēlēta zaļā krāsa. Ir pierādīts, ka zaļā krāsa var mazināt spriedzi un veicināt komunikāciju un draudzību, kas bankas gadījumā ir ļoti svarīgi.…

Коментарий автора
Atlants