Автор:
Оценка:
Опубликованно: 29.05.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 10 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Šaursliežu dzelzceļa kā kultūrvides objekta zinātniskais izvērtējums', 1.
  • Реферат 'Šaursliežu dzelzceļa kā kultūrvides objekta zinātniskais izvērtējums', 2.
  • Реферат 'Šaursliežu dzelzceļa kā kultūrvides objekta zinātniskais izvērtējums', 3.
  • Реферат 'Šaursliežu dzelzceļa kā kultūrvides objekta zinātniskais izvērtējums', 4.
  • Реферат 'Šaursliežu dzelzceļa kā kultūrvides objekta zinātniskais izvērtējums', 5.
  • Реферат 'Šaursliežu dzelzceļa kā kultūrvides objekta zinātniskais izvērtējums', 6.
  • Реферат 'Šaursliežu dzelzceļa kā kultūrvides objekta zinātniskais izvērtējums', 7.
  • Реферат 'Šaursliežu dzelzceļa kā kultūrvides objekta zinātniskais izvērtējums', 8.
  • Реферат 'Šaursliežu dzelzceļa kā kultūrvides objekta zinātniskais izvērtējums', 9.
  • Реферат 'Šaursliežu dzelzceļa kā kultūrvides objekta zinātniskais izvērtējums', 10.
  • Реферат 'Šaursliežu dzelzceļa kā kultūrvides objekta zinātniskais izvērtējums', 11.
  • Реферат 'Šaursliežu dzelzceļa kā kultūrvides objekta zinātniskais izvērtējums', 12.
  • Реферат 'Šaursliežu dzelzceļa kā kultūrvides objekta zinātniskais izvērtējums', 13.
  • Реферат 'Šaursliežu dzelzceļa kā kultūrvides objekta zinātniskais izvērtējums', 14.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads. Izvēles pamatojums un izpētes aktualitāte    3
1.  Vēsturiskā izcelšanās    4
2.  Aizsardzības statuss un apsaimniekošana    8
3.  Gulbenes-Alūksnes šaursliežu dzelzceļa kā kultūrvēsturiskā objekta nozīme vides pārvaldībā un ilgtspējīgā attīstībā    11
4.  Priekšlikumi ilgtspējīgai apsaimniekošanai    12
  Noslēgums    13
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    14
Фрагмент работы

Noslēgums
Bānītis ir ļoti svarīga Alūksnes un Gulbenes kultūrvēsturiskā mantojuma sastāvdaļa, jo bānīša vārds tiek popularizēts ne tikai Latvijā, bet arī ārpus Latvijas. Ja bānītis vairs nekursētu, tas ietekmētu pārvietošanos no Gulbenes līdz Alūksnei, autobusi būtu pārpildīti, un ne jau visi, kas brauc ar bānīti, varētu tikt un paspēt uz autobusu. Bānītis ir nozīmīgs, daudziem pat vienīgais transporta līdzeklis. Bānītis ir unikāla pagātnes liecība, kāda nekur citur mūsu valstī nav saglabājusies. 2000.gada 9.septembrī visā maršrutā notika pirmie Bānīša svētki, 2001.gada 8.septembrī - otrie, 2002.gada 9.septembrī - trešie, bet 2003.gada 6. 7.septembrī - ceturtie -Bānīša 100.jubilejas svētki.

Bānītis piedāvā:
• iespēju katru dienu pavizināties ar šaursliežu vilcienu;
• pasūtīt speciālus reisus izbaudot piedzīvojumus ar padomju robežsargiem, laupītājiem, laupītāju izdarībām un vienreizēju virtuvi;
• kāziniekiem braucienus ar čigānu everģēlībām;
• apmeklēt gadskārtas svētkus (Lieldienas, Valentīndienas mīļbānīti, Bānīša svētkus, Ziemassvētkus);
• korporatīvo pasākumu organizēšanu;
• depo un ritošā sastāva apskati, pirts pakalpojumus;
• gida pakalpojumus, naktsmītnes rezervēšanu;
• ekskursiju organizēšanu un vadīšanu.

Коментарий автора
Atlants