Автор:
Оценка:
Опубликованно: 19.01.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 4 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Alkohola lietošana un ētika', 1.
  • Реферат 'Alkohola lietošana un ētika', 2.
  • Реферат 'Alkohola lietošana un ētika', 3.
  • Реферат 'Alkohola lietošana un ētika', 4.
  • Реферат 'Alkohola lietošana un ētika', 5.
  • Реферат 'Alkohola lietošana un ētika', 6.
  • Реферат 'Alkohola lietošana un ētika', 7.
  • Реферат 'Alkohola lietošana un ētika', 8.
  • Реферат 'Alkohola lietošana un ētika', 9.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
  Literatūras apraksts    4
  Pētījumi par skolēnu alkohola lietošanas paradumiem    6
  Problēmas ētiskie aspekti    6
  Secinājumi    7
  Ieteikumi    7
  Izmantotā literatūra    9
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Alkoholisko dzērienu lietošanas paradumus nosaka dzimums un vecums.
2. Dažāda veida alkoholisko dzērienu lietošana biežāk sastopama zēnu populācijā nekā meiteņu.
3. Jaunieši, kuri bieži lieto alkoholu, kavē skolu, ir sliktas sekmes, ir novērojama vardarbība un dažādas uzvedības izmaiņas.
4. Attiecības ar vecākiem nosaka skolēnu alkohola lietošanas paradumus

Ieteikumi
1. Skolēni vairāk skolās veselības mācības stundās būtu jāizglīto par alkohola lietošanas kaitīgo ietekmi uz veselību.
2. Lai mazinātos pusaudžu alkohola lietošana, lielāka uzmanība valsts mērogā būtu jāvērš uz skolēnu iespējām pavadīt brīvo laiku pēc skolas dažādās ārpussklases aktivitātēs kopā ar draugiem un vienaudžiem, ierīkojot pie skolām sporta laukumus un organizējot dažādus interešu pulciņus.
3. Tā kā ģimene ir tā galvenā vieta, kurā bērns aug un mācās dažādus veselības paradumus, vecākiem būtu lielāka uzmanība jāvērš uz bērnu uzraudzību. Jo nereti uzmanības trūkums no vecāku puses „liek” bērniem meklēt domubiedrus un sabiedrotos ārpus ģimenes, nereti veicot veselībai riskantas aktivitātes.
4. Latvijā jau ilgāku laiku veiksmīgi darbojas Veselību veicinošo skolu projekts, kurā aktīvi darbojas vairāk kā 100 skolas. Tas ļauj ne tikai padziļināti gūt skolēniem zināšanas par veselības veicināšanu un veselības izglītību, bet arī attīstīt pozitīvas savstarpējās attiecības ar skolotājiem, veidojot tās demokrātiskas un draudzīgas un piedalīties dažādās ārpus stundu aktivitātēs. Līdz ar to, lai turpmāk skolēni arvien vairāk par skolām izteiktos pozitīvi un viņiem patiktu atrasties skolās, tām skolām, kuras nav iesaistījušās šajā projektā, būtu nepieciešams tajā iesaistīties.

Коментарий автора
Atlants