Автор:
Оценка:
Опубликованно: 17.06.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
  • Конспект 'Procentu likmju svārstības. Fišera efekts. Procentu likmju struktūra', 1.
  • Конспект 'Procentu likmju svārstības. Fišera efekts. Procentu likmju struktūra', 2.
  • Конспект 'Procentu likmju svārstības. Fišera efekts. Procentu likmju struktūra', 3.
  • Конспект 'Procentu likmju svārstības. Fišera efekts. Procentu likmju struktūra', 4.
  • Конспект 'Procentu likmju svārstības. Fišera efekts. Procentu likmju struktūra', 5.
  • Конспект 'Procentu likmju svārstības. Fišera efekts. Procentu likmju struktūra', 6.
  • Конспект 'Procentu likmju svārstības. Fišera efekts. Procentu likmju struktūra', 7.
  • Конспект 'Procentu likmju svārstības. Fišera efekts. Procentu likmju struktūra', 8.
Фрагмент работы

Galvenie faktori, kas ietekmē obligāciju piedāvājumu ir:
• Biznesa vides izmaiņas – Ja pieaug kopprodukts, uzlabojas investīciju vide un uzņēmumi ir ieinteresēti attīstīt jaunus projektus un piesaistīt tam papildus finansu līdzekļus. Un, lai šos līdzekļus piesaistītu, uzņēmumi emitē obligācijas, kā rezultātā pieaug obligāciju piedāvājums.
• Samazinoties kopprodukta apjomam, investīciju vide pasliktinās – uzņēmēji vairs nav ieinteresēti attīstīt jaunus projektus un piesaistīt tam papildus finansu līdzekļus. Tāpēc uzņēmumi dzēš emitētas obligācijas un nelaiž jaunas, kā rezultātā samazinās obligāciju piedāvājums.
• Sagaidāmā inflācija - Ja tiek prognozēts, ka pieaugs inflācija, tad uzņēmējiem būs vieglāk atdot aizņemtos finansu līdzekļus, jo inflācijas rezultātā viņu saražotās produkcijas vai pakalpojumu cenas palielināsies. Tas stimulē aizņemšanās procesu, kā rezultātā pieaug piedāvājums.…

Коментарий автора
Atlants