Автор:
Оценка:
Опубликованно: 25.02.2025.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Statistika - Dispersiju analize', 1.
  • Конспект 'Statistika - Dispersiju analize', 2.
  • Конспект 'Statistika - Dispersiju analize', 3.
  • Конспект 'Statistika - Dispersiju analize', 4.
  • Конспект 'Statistika - Dispersiju analize', 5.
  • Конспект 'Statistika - Dispersiju analize', 6.
  • Конспект 'Statistika - Dispersiju analize', 7.
  • Конспект 'Statistika - Dispersiju analize', 8.
  • Конспект 'Statistika - Dispersiju analize', 9.
  • Конспект 'Statistika - Dispersiju analize', 10.
  • Конспект 'Statistika - Dispersiju analize', 11.
  • Конспект 'Statistika - Dispersiju analize', 12.
  • Конспект 'Statistika - Dispersiju analize', 13.
Фрагмент работы

1. uzdevums
Pētāmais kopums sadalīts 3 grupās.
No katras grupas izlases veidā paņemti 10 paraugi
Tabulā parādītas paņemto paraugu vērtības.

1. grupa 2. grupa 3. grupa
20 15 18
19 17 16
16 6 12
12 19 26
29 0 21
7 1 29
5 11 19
22 11 25
22 2 10
12 19 19

Kopā 164 101 195

1) Aprēķināt: lietojot Data Analysis, Anova: Single Factor,
pārbaudīt ar nozīmības līmeni α=0.01, vai grupu vidējie atšķiras būtiski.

2) pārbaudīt ar nozīmības līmeni α=0.05, vai grupu vidējie atšķiras būtiski.


3) pierakstīt īsus secinājumus un savus komentārus par aprēķinātajās rezultātu tabulās redzamo
Redzams, ka aprēķinot radītājus ar nozīmības līmeni 0.01 un 0.05 gandrīz visi rādītāji ir vienādi, taču izņemot Fišera kritisko vērtību. Ja tiktu izvirzīta nulles hipotēze, tad ar nozīmības līmeni 0.01 hipotēze tiktu noraidīta, taču ar 0.05 nulles hipotēze tiktu apstiprināta.


Коментарий автора
Коментарий редакции
Atlants