Автор:
Оценка:
Опубликованно: 12.03.2025.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 18 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2021–2025 гг.
  • Эссе 'Iekļaujošās izglītības salīdzinājums Latvijas un Zviedrijas pirmsskolās', 1.
  • Эссе 'Iekļaujošās izglītības salīdzinājums Latvijas un Zviedrijas pirmsskolās', 2.
  • Эссе 'Iekļaujošās izglītības salīdzinājums Latvijas un Zviedrijas pirmsskolās', 3.
  • Эссе 'Iekļaujošās izglītības salīdzinājums Latvijas un Zviedrijas pirmsskolās', 4.
  • Эссе 'Iekļaujošās izglītības salīdzinājums Latvijas un Zviedrijas pirmsskolās', 5.
  • Эссе 'Iekļaujošās izglītības salīdzinājums Latvijas un Zviedrijas pirmsskolās', 6.
  • Эссе 'Iekļaujošās izglītības salīdzinājums Latvijas un Zviedrijas pirmsskolās', 7.
  • Эссе 'Iekļaujošās izglītības salīdzinājums Latvijas un Zviedrijas pirmsskolās', 8.
  • Эссе 'Iekļaujošās izglītības salīdzinājums Latvijas un Zviedrijas pirmsskolās', 9.
  • Эссе 'Iekļaujošās izglītības salīdzinājums Latvijas un Zviedrijas pirmsskolās', 10.
  • Эссе 'Iekļaujošās izglītības salīdzinājums Latvijas un Zviedrijas pirmsskolās', 11.
  • Эссе 'Iekļaujošās izglītības salīdzinājums Latvijas un Zviedrijas pirmsskolās', 12.
Фрагмент работы

Galvenās atšķirības ir resursu pieejamībā, pedagogu sagatavotībā un sabiedrības attieksmē. Zviedrija ir lielu soli priekšā bērnu ar speciālām vajadzībām integrēšanā izglītības iestādēs. Zviedrijā ir iekļaujošā izglītība, kas nosaka, ka bērniem jābūt iespējai apmeklēt vispārizglītojošās skolas neatkarīgi no intelektuālajām spējām, izņemot gadījumus, kad bērniem ir ļoti smagi traucējumi (Kandela, 2025). Ja intelektuālais attīstības koeficients jeb IQ ir 70 un vairāk, tiks darīts viss iespējamais, lai bērns varētu mācīties tradicionālā skolā vai pirmsskolā. Ja bērnam ir smagāki attīstības traucējumi, viņam ir iespēja mācīties specializētās mācību iestādēs ar pielāgotu mācību programmu un īpašu atbalstu (Kandela, 2025).…

Atlants