2011–2015 гг.
Nr. | Название главы | Стр. |
Mērķauditoriju raksturojums un salīdzinājums | 3 | |
Uzņēmuma identitātes raksturojums un tā atbilstība tēlam | 4 | |
Uzņēmuma produktu/pakalpojumu analīze | 6 | |
Publicitātes analīze | 7 | |
Aktivitāšu analīze | 7 | |
Priekšlikumi | 8 | |
Izmantotā literatūra | 9 |
NesteOil darbojās plašākā sfērā salīdzinot ar Statoil. Neste ir arī iespēja degvielu pārdot nedaudz lētāk kā citur, ne tikai tādēļ ka tas nav vienīgais ienākumu gūšanas avots, bet gan tāpēc, ka šajos DUS klienti var norēķināties ar ātrā maksājuma iespēju. Lai gan no otras puses tas ir mīnus. Bet Nesteoil sadarbojās ar atsevišķiem veikaliem vai ātrās ēdināšanas iestādēm, kas darbojās blakus uzpildes stacijām. Uzņēmums šo gadu laikā ir izaudzis par lielāko automātisko degvielas uzpildes staciju tīklu valstī.
Statoil, galvenokārt, izmanto cilvēki ar vairāk brīvo laiku. Jo tur var nopirkt kafiju un uzkodas, dodoties garākā ceļā. Kā papildus DUS, uzņēmums ir atverēsis savu veikalu vecrīgā. Uzņēmums ievēroja, ka arī cilvēki, kam nav auto, ar prieku iegriežās Statoil veikalos, tāpēc uzņēmums izveidoja Latvijā pirmo Statoil ērtas iepirkšanās veikalu, kas atrodas Vecrīgā.
…
Galvenokārt, mērķauditorija ir klienti, kuri ikdienā izmanto auto, kuriem ir nepieciešams uzpildīt degvielu kādā no degvielas uzpildes stacijām (DUS), šajā gadījumā „Statoil” un „NesteOil”, kā arī klienti, kuri DUS izmanto kā veikalu. Klienti, kuriem ir svarīgs zīmols un reputācija izmanto „Statoil”, tas vairāk attiecināms uz turīgiem cilvēkiem, jo cenu politika uzņēmumā ir salīdzinoši augsta. „NesteOil” reputācija nav tik slikta, bet viņi strādā ar citu motīvu, klienti var norēķināties ar atrās apkalpošanās sistēmu, maksājot paši par degvielu automātos.
Darbā ir gramatikas kļūdas.