Автор:
Оценка:
Опубликованно: 23.05.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 7 единиц
Ссылки: Использованы
  • Реферат 'Interaktīvās mācības', 1.
  • Реферат 'Interaktīvās mācības', 2.
  • Реферат 'Interaktīvās mācības', 3.
  • Реферат 'Interaktīvās mācības', 4.
  • Реферат 'Interaktīvās mācības', 5.
  • Реферат 'Interaktīvās mācības', 6.
  • Реферат 'Interaktīvās mācības', 7.
  • Реферат 'Interaktīvās mācības', 8.
  • Реферат 'Interaktīvās mācības', 9.
  • Реферат 'Interaktīvās mācības', 10.
  • Реферат 'Interaktīvās mācības', 11.
  • Реферат 'Interaktīvās mācības', 12.
  • Реферат 'Interaktīvās mācības', 13.
  • Реферат 'Interaktīvās mācības', 14.
  • Реферат 'Interaktīvās mācības', 15.
  • Реферат 'Interaktīvās mācības', 16.
  • Реферат 'Interaktīvās mācības', 17.
  • Реферат 'Interaktīvās mācības', 18.
  • Реферат 'Interaktīvās mācības', 19.
  • Реферат 'Interaktīvās mācības', 20.
  • Реферат 'Interaktīvās mācības', 21.
  • Реферат 'Interaktīvās mācības', 22.
  • Реферат 'Interaktīvās mācības', 23.
  • Реферат 'Interaktīvās mācības', 24.
  • Реферат 'Interaktīvās mācības', 25.
  • Реферат 'Interaktīvās mācības', 26.
  • Реферат 'Interaktīvās mācības', 27.
  • Реферат 'Interaktīvās mācības', 28.
  • Реферат 'Interaktīvās mācības', 29.
  • Реферат 'Interaktīvās mācības', 30.
  • Реферат 'Interaktīvās mācības', 31.
  • Реферат 'Interaktīvās mācības', 32.
  • Реферат 'Interaktīvās mācības', 33.
  • Реферат 'Interaktīvās mācības', 34.
  • Реферат 'Interaktīvās mācības', 35.
Фрагмент работы

Demokrātiskā sabiedrībā nepieciešams cilvēks, kas sevī attīsta radošo patstāvību, pašdisciplīnu un atbildību. “Eiropas komisijas Baltajā grāmatā izvirzītas galvenās prasības izglītībai 21.gs. – mācīšanās zināt; mācīšanās darīt; mācīšanās sadarboties; mācīšanās būt (personībai) [2., 6.].” Prasmes, kas palīdz pielāgoties pārmaiņām dzīvē 21.gs. ir:
 sevis pārvaldīšana un attīstīšana (paškontrole, emociju pārvaldīšana, sevis aizstāvēšana, pozitīva domāšana, interešu un spēju atklāšana);
 sadarbība (klausīšanās, viedokļu paušana un aizstāvēšana, konflikta risināšana);
 problēmu risināšana un lēmumu pieņemšana (mērķa izvirzīšana, darbības plānošana, kritiska domāšana);
 mācīšanās (informācijas meklēšana, datorprasme, valodu prasme);
Attieksmes un vērtības:
 pret sevi (godīgums, vēlēšanās pilnveidoties);
 pret citiem (individuālo atšķirību respektēšana, citu cienīšana, morāles normu ievērošana);
 pret uzdevumiem (uzņēmība, griba strādāt, atbildība).
Mūsdienās arvien vairāk uzmanība tiek pievērsta bērna daudzpusīgai attīstībai ievērojot bērna personību. Līdz ar to arvien vairāk mācību procesā tiek izmantotas jaunas mācību metodes. Lielāka priekšroka tiek dota mācību metodēm, kas veicina sadarbību starp skolēnu un skolotāju. Daudzi skolotāji vēl joprojām izmanto “tradicionālās mācīšanas iezīmes [4., 5.]”, līdz ar to nespējot pilnveidot savu darba procesu. Organizējot skolēnu darbību mācību procesā, svarīga arī viņu aktīva līdzdalība izzināšanā.…

Коментарий автора
Atlants