Pētījuma uzdevumi:
Izpētīt jaunākā skolas vecuma skolēnu prasmi radoši darboties, spēju izteikt ideju vai domu radošā darbībā ar dabas materiāliem - ko skolēns spēj saskatīt katrā no dabas iegūtā materiālā, kā to redz, pielieto, izmanto;
Aptaujāt vecākus par viņa bērna radošo potenciālu;
Vērot un izvērtēt skolēnu radošo pieeju uzdevuma risināšanā piedāvājot dabas materiālus;
Testu un metožu izmantošana kreativitātes noteikšanai;
Rezultātu apkopošana.
Secinājumi
tiešās izziņas metodes: ekskursijas, vērojums, demonstrējumi, izpēte
praktiska darbošanās
interaktīvās mācību metodes, kuras vērstas uz skolēna radošo darbības izziņu: ideju zirneklis, eksperimenti, projektu metode
veicinātas skolēna radošās spējas
vērtēta pēc iepriekš noteiktiem kritērijiem.…