Автор:
Оценка:
Опубликованно: 14.07.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Презентация 'Dabas materiālu izmantošana radošā darbībā sākumskolā', 1.
  • Презентация 'Dabas materiālu izmantošana radošā darbībā sākumskolā', 2.
  • Презентация 'Dabas materiālu izmantošana radošā darbībā sākumskolā', 3.
  • Презентация 'Dabas materiālu izmantošana radošā darbībā sākumskolā', 4.
  • Презентация 'Dabas materiālu izmantošana radošā darbībā sākumskolā', 5.
  • Презентация 'Dabas materiālu izmantošana radošā darbībā sākumskolā', 6.
  • Презентация 'Dabas materiālu izmantošana radošā darbībā sākumskolā', 7.
  • Презентация 'Dabas materiālu izmantošana radošā darbībā sākumskolā', 8.
  • Презентация 'Dabas materiālu izmantošana radošā darbībā sākumskolā', 9.
  • Презентация 'Dabas materiālu izmantošana radošā darbībā sākumskolā', 10.
  • Презентация 'Dabas materiālu izmantošana radošā darbībā sākumskolā', 11.
  • Презентация 'Dabas materiālu izmantošana radošā darbībā sākumskolā', 12.
  • Презентация 'Dabas materiālu izmantošana radošā darbībā sākumskolā', 13.
  • Презентация 'Dabas materiālu izmantošana radošā darbībā sākumskolā', 14.
  • Презентация 'Dabas materiālu izmantošana radošā darbībā sākumskolā', 15.
  • Презентация 'Dabas materiālu izmantošana radošā darbībā sākumskolā', 16.
  • Презентация 'Dabas materiālu izmantošana radošā darbībā sākumskolā', 17.
  • Презентация 'Dabas materiālu izmantošana radošā darbībā sākumskolā', 18.
  • Презентация 'Dabas materiālu izmantošana radošā darbībā sākumskolā', 19.
  • Презентация 'Dabas materiālu izmantošana radošā darbībā sākumskolā', 20.
  • Презентация 'Dabas materiālu izmantošana radošā darbībā sākumskolā', 21.
  • Презентация 'Dabas materiālu izmantošana radošā darbībā sākumskolā', 22.
  • Презентация 'Dabas materiālu izmantošana radošā darbībā sākumskolā', 23.
Фрагмент работы

Pētījuma uzdevumi:
Izpētīt jaunākā skolas vecuma skolēnu prasmi radoši darboties, spēju izteikt ideju vai domu radošā darbībā ar dabas materiāliem - ko skolēns spēj saskatīt katrā no dabas iegūtā materiālā, kā to redz, pielieto, izmanto;
Aptaujāt vecākus par viņa bērna radošo potenciālu;
Vērot un izvērtēt skolēnu radošo pieeju uzdevuma risināšanā piedāvājot dabas materiālus;
Testu un metožu izmantošana kreativitātes noteikšanai;
Rezultātu apkopošana.

Secinājumi
tiešās izziņas metodes: ekskursijas, vērojums, demonstrējumi, izpēte
praktiska darbošanās
interaktīvās mācību metodes, kuras vērstas uz skolēna radošo darbības izziņu: ideju zirneklis, eksperimenti, projektu metode
veicinātas skolēna radošās spējas
vērtēta pēc iepriekš noteiktiem kritērijiem.…

Коментарий автора
Atlants