Автор:
Оценка:
Опубликованно: 15.05.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Конспект 'Latvijas populārākie masu mediji', 1.
  • Конспект 'Latvijas populārākie masu mediji', 2.
  • Конспект 'Latvijas populārākie masu mediji', 3.
  • Конспект 'Latvijas populārākie masu mediji', 4.
  • Конспект 'Latvijas populārākie masu mediji', 5.
Фрагмент работы

Komunikācija ar žurnālistiem 90% uzņēmumu ir svarīgākais sabiedrisko attiecību uzdevums. Iemesli ir skaidri – ar ziņojumiem masu medijos ir iespējams sasniegt daudz lielāku auditoriju nekā ar citiem instrumentiem, piemēram, brošūrām. Svarīgi ir apzināt katra medija specifiku un auditoriju, lai varbūtība, ka ziņojums sasniegs mērķauditoriju, būtu pēc iespējas lielāka.
Turpmāk tiks apskatīti dažādi mediji (TV, radio un prese), to tipiskākā auditorija un popularitāte Latvijā. Pētījumos par mediju popularitāti ir izmantos periods par 2007. gada janvāri – aprīli, jo vasaras periods savas specifikas dēļ nevar tikt uzskatīts par objektīvu mediju popularitātes rādītāju.

Radio

Izmantojot radio, izteikumiem ir jābūt īsiem un kodolīgiem, gari un sarežģīti teikumi nepaliks klausītāja atmiņā.

Radio priekšrocības
1.Radio rada prāta teātri. Katrā klausītājā var radīt tādas izjūtas, kas viņam patīk. Jūs varat runāt par pludmali, un klausītājs iztēlosies tieši tādu pludmali, kas viņu valdzina visvairāk.
2.Radio ir sekundārs medijs. Tas neuzspiež informāciju, to var klausīties fonā un tomēr uztvert informāciju. Reti kurš speciāli pārslēdz radio, kad sākas reklāma, atšķirībā no TV vai preses.…

Коментарий автора
Atlants