-
Camping Resort Bon Repos
2021–2025 гг.
Ārējā vide (makrovide) satur visus ārējos spēkus un organizācijas, ar kurām uzņēmums sastopas savā ikdienas un stratēģiskajā darbībā. Makrovidi atsevišķs uzņēmums nevar kontrolēt, tomēr tās faktori var būtiski ietekmēt uzņēmuma darbību. Ārējo vidi veido seši galvenie faktori: ekonomiskie, sociālie, tehnoloģiskie, politiskie, tiesiskie, institucionālie un informatīvie.
Uzņēmumu Camping Resort Bon Repos, var ietekmēt tādi ekonomiskie faktori, kā inflācija. Piemēram, ja produkti, izejvielas kas tiek izmantotas restorāna ēdienu pagatavošanā, jeb ražošanā paliktu dārgākas, līdz ar to produktu cena arī būtu jāceļ. Cits faktors ir iedzīvotāju pirktspēja, ja tā būs zema kempingā būs mazāk viesu, klientu, līdz ar to mazāks apgrozījums. Uzņēmumu ietekmējošie citi ekonomiskie faktori ir bezdarbs, dzīves līmenis, kā arī vispārējā valsts ekonomikas augšupeja vai lejupslīde.…
Prakse tika veikta Spānijas uzņēmumā, kempingā “CAMPING RESORT BON REPOS”, prakses ietvaros tika veikts darbs 4 mēnešus, no 05.05.2021. līdz 05.09.2021., ar mērķi iegūt ekonomisko kompetenci un apgūt praktisko iemaņu kopu, kas nepieciešama tūrisma un atpūtas uzņēmuma vadītājam saimnieciskajā, pārvaldes un sociālajā virzienā, apgūstot mūsdienīgas vadības metodes, daudzpusīgus mārketinga paņēmienus, uzņēmējdarbības finansiālā līdzsvara principus un uzņēmuma darbības tiesiskos aspektus. Prakses uzdevumi: 1. Izvērtēt uzņēmuma makrovidi (ekonomiskos, tiesiskos, politiskos, sociālos, fiziskos, tehnoloģiskos faktorus) un tās ietekmi uz uzņēmuma darbību. 2. Iepazīties ar konkrētā tūrisma un viesmīlības nozares uzņēmuma darbības procesu kopumā; kā arī specifiku, funkcijām un uzdevumiem. 3. Iepazīties ar nepieciešamajiem materiāliem, lai varētu novērtēt uzņēmuma komercdarbību, izstrādāt priekšlikumus tās uzlabošanai. 4. Novērtēt uzņēmuma darbību mārketingā un izstrādāt priekšlikumus tās uzlabošanai.
