Оценка:
Опубликованно: 06.11.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 2 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite nekustamo īpašumu aģentūrā', 1.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite nekustamo īpašumu aģentūrā', 2.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite nekustamo īpašumu aģentūrā', 3.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite nekustamo īpašumu aģentūrā', 4.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite nekustamo īpašumu aģentūrā', 5.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite nekustamo īpašumu aģentūrā', 6.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite nekustamo īpašumu aģentūrā', 7.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite nekustamo īpašumu aģentūrā', 8.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite nekustamo īpašumu aģentūrā', 9.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite nekustamo īpašumu aģentūrā', 10.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite nekustamo īpašumu aģentūrā', 11.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite nekustamo īpašumu aģentūrā', 12.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite nekustamo īpašumu aģentūrā', 13.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
1.  SIA “X” SAIMNIECISKĀS DARBĪBAS RAKSTUROJUMS    4
2.  SIA “ X” DARBĪBAS JOMAS NOVĒRTĒJUMS    5
2.1.  Uzņēmuma darbības jomas rakturojošo rādītāju apraksts    5
2.2.  Uzņēmuma SIA “X” ekonomiskā rakstura problēmas    6
2.3.  Tirgus pēc konkurences formas.    7
3.  INFORMĀCIJAS APKOPOŠANAS UN ANALĪZES PROCESI UZŅĒMUMĀ    9
3.1.  Informācijas analīze un glabāšana uzņēmumā    9
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    10
  Secinājumi    10
  Priekšlikumi    10
  IZMANTOTIE RESURSI    11
Фрагмент работы

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi

• Uzņēmums SIA “X” ir mazs, ģimenes pārvaldīts uzņēmums, kas savā darbā balstās uz klientu lojalitāti un sadarbības partneriem.
• Neskatoties uz piesātinājumu nekustamo īpašumu tirgū, uzņēmums ir spējis sekmīgi 20 gadus izdzīvot tirgū un ir klientu atzīts starpniecības uzņēmums. Lai arī klientu loks ir diezgan mazs, darbs uzņēmumumam pieteik vienmēr un uzņēmums ir spējīgs nodrošināt individuālu pieeju katram klientam, kas vairo pozitīvas emocijas klientam.
• Uzņēmumam ir ļoti neattīstīta mārketinga puse, kas apgrūtina jaunu klientu piesaisti uzņēmumā un ir jābalstās uz klientu rekomendācijām un lojāliem klientiem.
• Uzņemums ir izvēlējies nekonkurēt ar citiem uzņēmumiem, jo SIA “X” ir pārāk mazs uzņēmums, lai varētu sacensties ar vadošajām nekustamo īpašumu aģentūrām, bet tā vietā uzņēmums ir nodibinājis ilggadējas un spēcīgas savstarpēji pozitīvas attiecības ar citiem uzņēmumiem, kas, iespējams, ir iemesls kādēļ uzņēmums ir spējis tik ilgi noturēties piesātinātajā tirgū.

Коментарий автора
Atlants