Автор:
Оценка:
Опубликованно: 16.04.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 6 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
  • Конспект 'Sociālie mediji - instruments uzņēmējdarbības veicināšanai', 1.
  • Конспект 'Sociālie mediji - instruments uzņēmējdarbības veicināšanai', 2.
  • Конспект 'Sociālie mediji - instruments uzņēmējdarbības veicināšanai', 3.
  • Конспект 'Sociālie mediji - instruments uzņēmējdarbības veicināšanai', 4.
Фрагмент работы

Uzņēmumi piešķir nozīmi interneta klātbūtnei. Līdz ar to viņu vietnēs arvien vairāk tiek piedāvātas funkcijas, piemēram, tiešsaistes pasūtīšana, produktu katalogi un informācija, pasūtījumu izsekošana, produktu pielāgošana un saites uz sociālo mediju (Social media – statistics..., 2017).
Publicētajai informācijai ir jābūt noderīgai, aktuālai, satura apmaiņai ērtai, kā arī nepieciešams rast iespēju piedāvāt saviem klientiem pierakstīties un saņemt izvēlētos jaunumus savā e-pastā. Jāatceras, ka pareizi izvēlētie instrumenti un to korekts pielietojums sniegs izcilus rezultātus jebkura uzņēmuma darbībā (Danovičš, 2018).
Sociālo mediju klātbūtne ir būtiski mainījusi uzņēmumu ikdienu, jo tādējādi vieglāk iespējams sasniegt klientus un informēt par savām precēm vai pakalpojumiem. Kā arī tiek panākts veids, kā ātrāk un efektīvāk virzīt uzņēmuma produkciju tirgū, izvietojot informāciju un reklāmas. Lai sociālais medijs strādātu biznesa labā, regulāri ir jāatjauno informācija. Latvijā un pasaulē ir daudz un dažādu sociālo mēdiju iespēju, šobrīd Latvijā populārākā ir interneta vietne facebook.com, kurā liels daudzums uzņēmumu ir publicējuši informāciju par savu uzņēmumu, lai piesaistītu potenciālos klientus un veicinātu savu uzņēmējdarbību.

Коментарий автора
Atlants