-
Pirmsskolas skolotāja pedagoģiskā prakse
| Nr. | Название главы | Стр. |
| I | Individuālā mērķa noteikšana un realizācija praksē | 3 |
| II | Bērnu patstāvīgās darbības vērojuma apraksts | 6 |
| III | Grupas pedagoģiskais un psiholoģiskais raksturojums | 10 |
| IV | Pirmsskolas pedagoģiskā procesa pedagoģiskais vērojums | 14 |
| V | Pedagoģiskā procesa plānošana, vadīšana un vērtēšana | 23 |
| VI | Tematiskā pasākuma bērniem plānošana, organizēšana, vadīšana un rezultātu analīze | 51 |
| VII | Prakses dienasgrāmata | 57 |
| VIII | Konstruktīvs prakses pašvērtējums | 63 |
| Pielikumi | 66 |
I INDIVIDUĀLĀ MĒRĶA NOTEIKŠANA UN
REALIZĀCIJA PRAKSĒ
Individuālais mērķis: Attīstīt savas pedagoģiskās prasmes darbā ar 6–7 gadus veciem bērniem, nodarbību plānošanas procesā uzmanību pievēršot atmiņas, runas un valodas attīstībai.
Plāns mērķa realizācijai:
1. Novērot bērnu atmiņas, runas un valodas prasmes visās ikdienas aktivitātēs.
2. Novērot pedagogu vadītās aktivitātes šo prasmju attīstīšanai.
3. Nodarbību plānošanas procesā iekļaut uzdevumus, kas veicina atmiņas, valodas un runas prasmju attīstību.
4. Veikt atkārtotu bērnu novērošanu, salīdzinot progresu ar sākotnējo novērojumu.
5. Analizēt, kas izdevās veiksmīgi un kas vēl jāpilnveido, tādējādi izvērtējot savu profesionālo izaugsmi.
Prakses mērķa īstenošanas analīze
Mana prakse tika veikta pirmsskolas izglītības iestādē “Strautiņš”, strādājot ar 6–7 gadus veciem bērniem. Prakses mērķis bija attīstīt savas pedagoģiskās prasmes darbā ar šo vecuma grupu, īpašu uzmanību nodarbību plānošanas procesā pievēršot atmiņas, runas un valodas attīstībai. Lai to sasniegtu, izvirzīju piecus darbības plāna punktus, kurus īstenoju visas prakses laikā.
…
RTU Liepāja Pedagoģijas un sociālā darba centrs - Pirmsskolas skolotāja pedagoģiskās prakses atskaite' Prakses mapes saturs -----> lpp Individuālā mērķa noteikšana un realizācija praksē 3 Bērnu patstāvīgās darbības vērojuma apraksts 6 Grupas pedagoģiskais un psiholoģiskais raksturojums 10 Pirmsskolas pedagoģiskā procesa pedagoģiskais vērojums 14 Pedagoģiskā procesa plānošana, vadīšana un vērtēšana 23 Tematiskā pasākuma bērniem plānošana, organizēšana, vadīšana un rezultātu analīze 51 Prakses dienasgrāmata 57 Konstruktīvs prakses pašvērtējums 63 Pielikumi 66








































































