-
Gaisa kuģu tehniskās apkopes un remonta sistēma
Реферат19 Авто, мото техника, Коммуникации, транспорт, связь
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Tehniskās apkopes veidi un pārbaudes | 4 |
1.1. | Tehniskās apkopes pārbaudes | 5 |
2. | Remontu tehnoloģija | 6 |
3. | Gaisa kuģu ekspluatācija | 8 |
3.1. | Komponentu uzturēšana | 10 |
4. | Likumdošana un dokumentācija | 10 |
5. | Personāls aviācijā | 12 |
literatūra | 17 |
SECINĀJUMI
1. No visiem transporta veidiem, gaisa kuģiem tehniskās apkopes veic visbiežāk, lai saglabātu maksimālu drošuma kvalitāti to izmantošanas laikā.
2. Tā kā atrodoties gaisā ir vislielākais risks negadījumiem, visas gaisa kuģī ietilpstošās sistēmas ir dublētas gadījumā, ja ir atteice kādai sistēmai, būtu pieejama rezerves izeja, lai labākajā gadījumā nebūtu nepieciešamība veikt neparedzētu nosēšanos.
3. Atšķirībā no citiem transporta veidiem, aviācijas tehniskajā apkopē un remontā viss tiek strikti regulēts un sertificēts (personāls, detaļas, instrumenti, angāri u.c.).
4. Gaisa kuģu pārbaudes, apkopes un remonta procedūras, ekspluatācijas izskatīšana ir būtiska jaunu materiālu un konstrukciju izstrādē un pielietošanā. Jaunu materiālu un strukturālo projektu veiksmīga izmantošana ir balstīta uz tehniskās apkopes programmām.
5. Avāriju radītie un tehniskās apkopes bojājumi var radīt ievērojamas izmaksas aviosabiedrībām. Bojātā komponenta remonts ir tikai daļa no izmaksām. Aviokompānija arī sedz lidojuma kavējuma vai atcelšanas izmaksas un ietekmi uz savienojumiem un lidmašīnu rotācijām.
…
Referāts tika rakstīts RTU mācību programmas "Transporta sistēmu inženierija" ietvaros, 3.kursa priekšmetā "Transporta līdzekļu tehniskās apkopes tehnoloģijas" pie pasniedzēja Viktora Feofanova.
