Автор:
Оценка:
Опубликованно: 11.03.2022.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 65 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
  • Реферат 'Ziemas aktīvā tūrisma produkts, tā pieprasījumu ietekmējošie faktori', 1.
  • Реферат 'Ziemas aktīvā tūrisma produkts, tā pieprasījumu ietekmējošie faktori', 2.
  • Реферат 'Ziemas aktīvā tūrisma produkts, tā pieprasījumu ietekmējošie faktori', 3.
  • Реферат 'Ziemas aktīvā tūrisma produkts, tā pieprasījumu ietekmējošie faktori', 4.
  • Реферат 'Ziemas aktīvā tūrisma produkts, tā pieprasījumu ietekmējošie faktori', 5.
  • Реферат 'Ziemas aktīvā tūrisma produkts, tā pieprasījumu ietekmējošie faktori', 6.
  • Реферат 'Ziemas aktīvā tūrisma produkts, tā pieprasījumu ietekmējošie faktori', 7.
  • Реферат 'Ziemas aktīvā tūrisma produkts, tā pieprasījumu ietekmējošie faktori', 8.
  • Реферат 'Ziemas aktīvā tūrisma produkts, tā pieprasījumu ietekmējošie faktori', 9.
  • Реферат 'Ziemas aktīvā tūrisma produkts, tā pieprasījumu ietekmējošie faktori', 10.
  • Реферат 'Ziemas aktīvā tūrisma produkts, tā pieprasījumu ietekmējošie faktori', 11.
  • Реферат 'Ziemas aktīvā tūrisma produkts, tā pieprasījumu ietekmējošie faktori', 12.
  • Реферат 'Ziemas aktīvā tūrisma produkts, tā pieprasījumu ietekmējošie faktori', 13.
  • Реферат 'Ziemas aktīvā tūrisma produkts, tā pieprasījumu ietekmējošie faktori', 14.
  • Реферат 'Ziemas aktīvā tūrisma produkts, tā pieprasījumu ietekmējošie faktori', 15.
  • Реферат 'Ziemas aktīvā tūrisma produkts, tā pieprasījumu ietekmējošie faktori', 16.
  • Реферат 'Ziemas aktīvā tūrisma produkts, tā pieprasījumu ietekmējošie faktori', 17.
  • Реферат 'Ziemas aktīvā tūrisma produkts, tā pieprasījumu ietekmējošie faktori', 18.
  • Реферат 'Ziemas aktīvā tūrisma produkts, tā pieprasījumu ietekmējošie faktori', 19.
  • Реферат 'Ziemas aktīvā tūrisma produkts, tā pieprasījumu ietekmējošie faktori', 20.
  • Реферат 'Ziemas aktīvā tūrisma produkts, tā pieprasījumu ietekmējošie faktori', 21.
  • Реферат 'Ziemas aktīvā tūrisma produkts, tā pieprasījumu ietekmējošie faktori', 22.
  • Реферат 'Ziemas aktīvā tūrisma produkts, tā pieprasījumu ietekmējošie faktori', 23.
  • Реферат 'Ziemas aktīvā tūrisma produkts, tā pieprasījumu ietekmējošie faktori', 24.
  • Реферат 'Ziemas aktīvā tūrisma produkts, tā pieprasījumu ietekmējošie faktori', 25.
  • Реферат 'Ziemas aktīvā tūrisma produkts, tā pieprasījumu ietekmējošie faktori', 26.
  • Реферат 'Ziemas aktīvā tūrisma produkts, tā pieprasījumu ietekmējošie faktori', 27.
  • Реферат 'Ziemas aktīvā tūrisma produkts, tā pieprasījumu ietekmējošie faktori', 28.
  • Реферат 'Ziemas aktīvā tūrisma produkts, tā pieprasījumu ietekmējošie faktori', 29.
  • Реферат 'Ziemas aktīvā tūrisma produkts, tā pieprasījumu ietekmējošie faktori', 30.
  • Реферат 'Ziemas aktīvā tūrisma produkts, tā pieprasījumu ietekmējošie faktori', 31.
  • Реферат 'Ziemas aktīvā tūrisma produkts, tā pieprasījumu ietekmējošie faktori', 32.
  • Реферат 'Ziemas aktīvā tūrisma produkts, tā pieprasījumu ietekmējošie faktori', 33.
  • Реферат 'Ziemas aktīvā tūrisma produkts, tā pieprasījumu ietekmējošie faktori', 34.
  • Реферат 'Ziemas aktīvā tūrisma produkts, tā pieprasījumu ietekmējošie faktori', 35.
  • Реферат 'Ziemas aktīvā tūrisma produkts, tā pieprasījumu ietekmējošie faktori', 36.
  • Реферат 'Ziemas aktīvā tūrisma produkts, tā pieprasījumu ietekmējošie faktori', 37.
  • Реферат 'Ziemas aktīvā tūrisma produkts, tā pieprasījumu ietekmējošie faktori', 38.
  • Реферат 'Ziemas aktīvā tūrisma produkts, tā pieprasījumu ietekmējošie faktori', 39.
  • Реферат 'Ziemas aktīvā tūrisma produkts, tā pieprasījumu ietekmējošie faktori', 40.
  • Реферат 'Ziemas aktīvā tūrisma produkts, tā pieprasījumu ietekmējošie faktori', 41.
  • Реферат 'Ziemas aktīvā tūrisma produkts, tā pieprasījumu ietekmējošie faktori', 42.
  • Реферат 'Ziemas aktīvā tūrisma produkts, tā pieprasījumu ietekmējošie faktori', 43.
  • Реферат 'Ziemas aktīvā tūrisma produkts, tā pieprasījumu ietekmējošie faktori', 44.
  • Реферат 'Ziemas aktīvā tūrisma produkts, tā pieprasījumu ietekmējošie faktori', 45.
  • Реферат 'Ziemas aktīvā tūrisma produkts, tā pieprasījumu ietekmējošie faktori', 46.
  • Реферат 'Ziemas aktīvā tūrisma produkts, tā pieprasījumu ietekmējošie faktori', 47.
  • Реферат 'Ziemas aktīvā tūrisma produkts, tā pieprasījumu ietekmējošie faktori', 48.
  • Реферат 'Ziemas aktīvā tūrisma produkts, tā pieprasījumu ietekmējošie faktori', 49.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
2.1. Slēpošanas tūrisma piedāvājuma un pieprasījuma izvērtējums      14
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
• Vidzemes novads ir vispiesātinātākais ar ziemas tūrisma produktu piedāvājumu Latvijas reģions, tā kā 25 no 34 Latvijā esošajām slēpošanas trasēm atrodas tieši Vidzemes novadā. Tas varētu tikt izskaidrojams ar to, ka Vidzemē esošā Vidzemes augstienes teritorija ir visaugstākā Latvijas teritorija, kas ļauj realizēt kalnu slēpošanu.
• Latvijā izplatītākas ir distanču slēpošanas trases, tā kā 22 no Latvijas lielākajām trasēm ir distanču slēpošanas trases, savukārt 13 – kalnu slēpošanas trases, taču, balstoties un intervijas ar tūrisma speciālistiem un anketas rezultātiem, populārākais un pieprasītākais ir kalnu tūrisms.
• Faktors, kas visvairāk ietekmē ziemas tūrisma uzņēmumu spēju nodrošināt piedāvājumu ir mainīgie un neparedzamie laikapstākļi.
• 1 līdz 2 stundu ilga brauciena ar automašīnu attālumā no Rīgas esošo ziemas tūrisma uzņēmumu ienākumus, noslogotību un pieprasījumu pēc to tūrisma produktiem ietekmē Rīgā esošie laikapstākļi.
• Lai varētu nodrošināt pilnvērtīgu slēpošanas trases ierīkošanu ir nepieciešams, lai būtu uzsnigusi 30 cm bieza sniega sega, turklāt tāda sniega, ka uz tā uzkāpjot paliek 10 cm biezs sniega segas slānis. Aplūkojot autores izveidotās sniega segas biezuma izmaiņu līknes pēdējo 3 gadu laikā, autore secina, ka šāda situācija var notikt reizi vairākos gados, tāpēc Latvijā, slēpošanas trases bez sniega pūtēju palīdzības uzturēt nav iespējams.
• Lai varētu darbināt sniega pūtējus, ir jābūt 0 līdz – 4 °C temperatūrai, kurai būtu jānoturas dažas dienas pēc kārtas, pretējā gadījumā trases nevar tikt darbinātas un sagatavotas pieprasījuma nodrošināšanai.

Коментарий автора
Atlants