Оценка:
Опубликованно: 02.03.2023.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 12 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2021–2025 гг.
  • Реферат 'Pacienta  tiesību pārkāpumi no medicīnas ētikas tiesību skatījuma', 1.
  • Реферат 'Pacienta  tiesību pārkāpumi no medicīnas ētikas tiesību skatījuma', 2.
  • Реферат 'Pacienta  tiesību pārkāpumi no medicīnas ētikas tiesību skatījuma', 3.
  • Реферат 'Pacienta  tiesību pārkāpumi no medicīnas ētikas tiesību skatījuma', 4.
  • Реферат 'Pacienta  tiesību pārkāpumi no medicīnas ētikas tiesību skatījuma', 5.
  • Реферат 'Pacienta  tiesību pārkāpumi no medicīnas ētikas tiesību skatījuma', 6.
  • Реферат 'Pacienta  tiesību pārkāpumi no medicīnas ētikas tiesību skatījuma', 7.
  • Реферат 'Pacienta  tiesību pārkāpumi no medicīnas ētikas tiesību skatījuma', 8.
  • Реферат 'Pacienta  tiesību pārkāpumi no medicīnas ētikas tiesību skatījuma', 9.
  • Реферат 'Pacienta  tiesību pārkāpumi no medicīnas ētikas tiesību skatījuma', 10.
  • Реферат 'Pacienta  tiesību pārkāpumi no medicīnas ētikas tiesību skatījuma', 11.
  • Реферат 'Pacienta  tiesību pārkāpumi no medicīnas ētikas tiesību skatījuma', 12.
  • Реферат 'Pacienta  tiesību pārkāpumi no medicīnas ētikas tiesību skatījuma', 13.
  • Реферат 'Pacienta  tiesību pārkāpumi no medicīnas ētikas tiesību skatījuma', 14.
  • Реферат 'Pacienta  tiesību pārkāpumi no medicīnas ētikas tiesību skatījuma', 15.
  • Реферат 'Pacienta  tiesību pārkāpumi no medicīnas ētikas tiesību skatījuma', 16.
Фрагмент работы

Darba autores izvēlētais temats ir „ Pacienta tiesību pārkāpumi no medicīnas ētikas tiesību skatījuma.” Referātā aprakstīšu konkrētu gadījumu, kad tiek pārkāptas pacienta tiesības un kā pamats šim referātam kāda pacienta sūdzība, kas ievietota portālā ,,sudzibas.lv’’ Darba mērķis ir saskatīt pacienta tiesību pārkāpumus kontrētajā situācijā par viedokli, kas skar ētiskas problēmas, kuras ir cieši saistītas ar medicīnas personālu un pacienta savstarpējo komunikāciju. Darba aktualitāte tiek pamatota ar to, ka mūsdienās ir vērojamas daudzas neskaidras situācijas starp medicīnas personālu un pacientu, kas balstās tieši uz savstarpēju neizpratni, neiedziļināšanos konkrētajās situācijās, tādejādi neievērojot būtiskāko pamatvērtību – ārstēšanas kvalitāti.
Pacients uzskata, ka izveidojusies ir ,,nenormāla situācija”, viņam uz deguna radās kāds jēlums, kas nedzija, aizgājis pie ģimenes ārsta. Ģimenes ārsts izrakstīja nosūtījumu uz Gaiļezera onkoloģijas centru. …

Atlants