Оценка:
Опубликованно: 10.09.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Эссе 'Funkcionāla un disfunkcionāla ģimene no psihosomatikas viedokļa', 1.
  • Эссе 'Funkcionāla un disfunkcionāla ģimene no psihosomatikas viedokļa', 2.
  • Эссе 'Funkcionāla un disfunkcionāla ģimene no psihosomatikas viedokļa', 3.
Фрагмент работы

Pastāv trīs ģimeņu veidi, kuros ir bērni ar psihosomatiskiem traucējumiem:
1.Ģimene ar stingriem komunikāciju steriotipiem, kuri noved pie infantilaziācijas un emocionāla nenobrieduma. Ikdienā var sastapt tādas ģimenes, kurās vecāki vadās pēc sabiedrībā ieviestiem steriotipiem. Man kiekas šādas ģimenes ir ļoti neelastīgas un ar grūtībām pieņem visu jauno. Arī bērniem šādās ģimenēs ir apgrūtināta attīstība. Iespējams, ka šajās ģimenēs bērniem pats grūtākais ir pusaudža vecumposms. Pusaudzis vai jaunietis nevar atrast savu identitāti, jo nemitīgi tiek uzsoiestas kādas no ģimenes nodeļa tradīcijām, netiek ieviests neviens no jauninājumiem, un ja arī tiek ieviests, tad ar lielām grūtībām. Šādā 1gimenes modelī bieži vien ir paaudžu konflikti. Cīņa par to, kurš uzvarēs. Vecāki pie šiem steroitipiem turās ļoti stipri un bērnus mēģina audzināt tieši šadā pašā garā. Šādās ģimenēs viss jaunais rada lielu diskomfortu, tieši tādēl, ka pazūd kontole un cilvēks ir neelastīgs. Šādā ģimenē netiek mainīti saskarsmes un audzināšanas modeļi, kat gan bērns jau ir spējīgs pats atbildēt par savu rīcību un ir patstāvīgs.…

Atlants