Автор:
Оценка:
Опубликованно: 01.02.2021.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Использованы
  • Конспект 'Konkurence un tirgus struktūra', 1.
  • Конспект 'Konkurence un tirgus struktūra', 2.
  • Конспект 'Konkurence un tirgus struktūra', 3.
  • Конспект 'Konkurence un tirgus struktūra', 4.
  • Конспект 'Konkurence un tirgus struktūra', 5.
  • Конспект 'Konkurence un tirgus struktūra', 6.
Фрагмент работы

Peļņa pieaug. Savukārt, ja MR Maksimālo kopējo peļņu, kas attiecināma uz vienu saražoto produkcijas vienību, var iegūt, atņemot vienas produkcijas vienības cenu ar vidējām kopējām izmaksām (ATC).
Uzņēmums sansiedz optimālu ražošanas faktoru kombināciju, ja MC=MR(P)=ATC, tādā gadījumā uzņēmums gūst normālpeļņu.
Ilgstošajam periodam nepastāv pastāvīgu jeb nemainīgu izmaksu. Visas izmaksas ir mainīgas, tātad tas ir saistīts ar visiem ražošanas faktoriem. Ir jāizvairās no situācijas, kurā tirgus cena kļūst vienāda ar vidējo mainīgo izmaksu minimumu, jeb P= AVC, jo tad tiek sasniegts slēgšanas punkts, kurā uzņēmums pārtrauc darbību. Ilgstošajā periodā, pilnīgās konkurences apstākļos, visas firmas (uzņēmumi) saņem tikai normālpeļņu. Uzņēmuma optimālais apjoms ir sasniegts tad, ja vidējās izmaksas ir minimālas. Tātad, peļņas maksimalizēšana notiek, ja saražotās preces cena (robežieņēmums) ir vienāda ar robežizmaksu.

Коментарий автора
Atlants