Автор:
Оценка:
Опубликованно: 09.11.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 39 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
  • Дипломная 'Emocionālā un uzvedības pašregulācija', 1.
  • Дипломная 'Emocionālā un uzvedības pašregulācija', 2.
  • Дипломная 'Emocionālā un uzvedības pašregulācija', 3.
  • Дипломная 'Emocionālā un uzvedības pašregulācija', 4.
  • Дипломная 'Emocionālā un uzvedības pašregulācija', 5.
  • Дипломная 'Emocionālā un uzvedības pašregulācija', 6.
  • Дипломная 'Emocionālā un uzvedības pašregulācija', 7.
  • Дипломная 'Emocionālā un uzvedības pašregulācija', 8.
  • Дипломная 'Emocionālā un uzvedības pašregulācija', 9.
  • Дипломная 'Emocionālā un uzvedības pašregulācija', 10.
  • Дипломная 'Emocionālā un uzvedības pašregulācija', 11.
  • Дипломная 'Emocionālā un uzvedības pašregulācija', 12.
  • Дипломная 'Emocionālā un uzvedības pašregulācija', 13.
  • Дипломная 'Emocionālā un uzvedības pašregulācija', 14.
  • Дипломная 'Emocionālā un uzvedības pašregulācija', 15.
  • Дипломная 'Emocionālā un uzvedības pašregulācija', 16.
  • Дипломная 'Emocionālā un uzvedības pašregulācija', 17.
  • Дипломная 'Emocionālā un uzvedības pašregulācija', 18.
  • Дипломная 'Emocionālā un uzvedības pašregulācija', 19.
  • Дипломная 'Emocionālā un uzvedības pašregulācija', 20.
  • Дипломная 'Emocionālā un uzvedības pašregulācija', 21.
  • Дипломная 'Emocionālā un uzvedības pašregulācija', 22.
  • Дипломная 'Emocionālā un uzvedības pašregulācija', 23.
  • Дипломная 'Emocionālā un uzvedības pašregulācija', 24.
  • Дипломная 'Emocionālā un uzvedības pašregulācija', 25.
  • Дипломная 'Emocionālā un uzvedības pašregulācija', 26.
  • Дипломная 'Emocionālā un uzvedības pašregulācija', 27.
  • Дипломная 'Emocionālā un uzvedības pašregulācija', 28.
  • Дипломная 'Emocionālā un uzvedības pašregulācija', 29.
  • Дипломная 'Emocionālā un uzvedības pašregulācija', 30.
  • Дипломная 'Emocionālā un uzvedības pašregulācija', 31.
  • Дипломная 'Emocionālā un uzvedības pašregulācija', 32.
  • Дипломная 'Emocionālā un uzvedības pašregulācija', 33.
  • Дипломная 'Emocionālā un uzvedības pašregulācija', 34.
  • Дипломная 'Emocionālā un uzvedības pašregulācija', 35.
  • Дипломная 'Emocionālā un uzvedības pašregulācija', 36.
  • Дипломная 'Emocionālā un uzvedības pašregulācija', 37.
  • Дипломная 'Emocionālā un uzvedības pašregulācija', 38.
  • Дипломная 'Emocionālā un uzvedības pašregulācija', 39.
  • Дипломная 'Emocionālā un uzvedības pašregulācija', 40.
  • Дипломная 'Emocionālā un uzvedības pašregulācija', 41.
  • Дипломная 'Emocionālā un uzvedības pašregulācija', 42.
  • Дипломная 'Emocionālā un uzvedības pašregulācija', 43.
  • Дипломная 'Emocionālā un uzvedības pašregulācija', 44.
  • Дипломная 'Emocionālā un uzvedības pašregulācija', 45.
  • Дипломная 'Emocionālā un uzvedības pašregulācija', 46.
  • Дипломная 'Emocionālā un uzvedības pašregulācija', 47.
  • Дипломная 'Emocionālā un uzvedības pašregulācija', 48.
  • Дипломная 'Emocionālā un uzvedības pašregulācija', 49.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    5
1.  Pašregulācijas jēdziens, struktūra un pedagoģiskais aspekts    7
2.  8.klases skolēnu vecumposma īpatnību raksturojums pētāmās problēmas kontekstā    16
3.  Uzdevumu kopa 8.klases skolēnu emocionālās un uzvedības pašregulācijas veicināšanai sporta stundās    19
Pētījums par emocionālās un uzvedības pašregulācijas veicināšanu 8.klases skolēniem sporta stundās    24
4.1.  Pētījumā izmantoto metožu apraksts    24
4.2.  Pētījuma norise, iegūtie dati, to analīze    25
  Secinājumi    38
  Literatūras saraksts    40
  Pielikums    43
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Apzināta mērķtiecības sekmēšana katrā jaunietī skolas pedagoģiskā procesa ietvaros ar pašrealizācijas un pašregulācijas attīstību, veicina gan sekmīgumu darbībā, gan ļauj realizēties izglītības mērķiem, kuri virzīti uz konkurētspējīgas, patstāvīgas personības veidošanos integrētā sabiedrībā, tai pat laikā, saglabājot savu kultūru, vērtības un autonomiju.
2. Pašregulācija var īstenoties caur iemācīšanos, kuras galveno funkciju veic no četriem komponentiem – uzmanības, saglabāšanas atmiņā, motoriski reproduktīvā un motivatīvā procesa – sastāvošas darbības novērošana.
3. Cilvēks pašregulācijas un pašapliecināšanās procesā pilnveido savas spējas, apgūst jaunus mērķu sasniegšanas principus un metodes, kas uz iepriekšējās pieredzes bāzes veidojas kā jauni, pilnīgākas uzvedības modeļi.
4. Mijiedarbe starp motoro (kustības) un kognitīvo (izziņas) sistēmu ir ļoti spēcīga. Lēmumi, ko pieņemam un spriedumi, ko ikdienā izdarām, ir tieši saistīti ar mūsu ķermeņa kustībām, lai gan mēs šo saikni parasti neapzināmies. Savukārt fiziskas kustības var izraisīt tūlītēju emocionālu atgriezenisku reakciju, kas ir norāde, ka cilvēkam nepieciešama pašregulācija – tā palīdz vadīt iekšējos līdzsvara jeb homeostāzes procesus, kas ir primāri, lai mēs spētu izdzīvot un pielāgoties apkārtējai videi.
5. Būtiski sporta skolotājam ir izvērtēt bērnu vecumu un fizisko formu, dot individuālus uzdevumus, kas atbilstu viņa sagatavotībai.
6. Aptaujā „Pašregulācija” (A.K. Osņickis) tika noskaidrots audzēkņa pašregulācijas darbību līmenis pirms un pēc elpošanas un muskuļu atslābināšanas vingrinājumu, kas veicina skolēnu emocionālo un uzvedības pašregulāciju, aprobācijas.

Коментарий автора
Atlants