Nr. | Название главы | Стр. |
1 | Uzņēmuma apraksts | 4 |
2 | AVON mārketinga vides analīze | 5 |
2.1 | Iekšējās vides raksturojums | 5 |
2.2 | Ārējās vides analīze | 14 |
2.2.1 | Ārējā mikrovide | 14 |
2.2.2 | Ārējā makrovide | 15 |
2.2.3 | Pieprasījums | 21 |
2.2.4 | Konkurence | 25 |
2.3 | Starpnieki | 29 |
2.4 | Situāciju analīze (SVID) | 30 |
Secinājumi | 31 | |
Priekšlikumi | 33 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 34 |
1886. gads bija ļoti veiksmīgs Deividam Makkonelam, jo viņš atklāja jaunu pārdošanas paņēmienu: grāmatas pirka labāk, ja tām klāt nāca smaržu paraudziņš. Tas tik ļoti ieinteresēja Makkonela kungu, ka viņš nolēma dibināt pats savu kosmētikas kompāniju – California Perfume Company.
Makkonela uzņēmums izrādījās ļoti veiksmīgs. Šodien AVON (šādu nosaukumu kompānija ieguva 1939. gadā) ir līderis kosmētikas tirgū un ir lielākais smaržu ražotājs pasaulē. Brīnišķīga bija arī pirmā Konsultante un pirmā AVON lēdija - P.F.E. Albī kundze un viņas īpašā pieeja tirdzniecībai. Šodien AVON gada apgrozījums ir 5,7 miljardi ASV dolāru un tas nodrošina līderpozīciju visu tiešās tirdzniecības kompāniju vidū.…
Šajā kursa darbā tiek pētīts AVON uzņēmums. Darba mērķis ir izpētīt uzņēmuma struktūru un darbības efektivitāti. Iepazīties ar uzņēmuma piedāvātajiem produktiem, iekšējo un ārējo makro vidi, galvenajiem konkurentiem. Izpētīt uzņēmuma vājas un stiprās puses, kā arī ietekmi no arējas vides.
