Оценка:
Опубликованно: 28.10.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Отчёт по практике 'Rīgas Motormuzejs', 1.
  • Отчёт по практике 'Rīgas Motormuzejs', 2.
  • Отчёт по практике 'Rīgas Motormuzejs', 3.
  • Отчёт по практике 'Rīgas Motormuzejs', 4.
  • Отчёт по практике 'Rīgas Motormuzejs', 5.
  • Отчёт по практике 'Rīgas Motormuzejs', 6.
  • Отчёт по практике 'Rīgas Motormuzejs', 7.
  • Отчёт по практике 'Rīgas Motormuzejs', 8.
  • Отчёт по практике 'Rīgas Motormuzejs', 9.
  • Отчёт по практике 'Rīgas Motormuzejs', 10.
  • Отчёт по практике 'Rīgas Motormuzejs', 11.
  • Отчёт по практике 'Rīgas Motormuzejs', 12.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Prakses organizācijā plānotie un īstenotie projekti    2
2.  Projekta komandas komplektēšanas nosacījumi    3
3.  Projekta finanšu avoti. Atbalstītāji un sadarbības partneri    4
4.  Projekta plānošanas un realizēšanas process    5
5.  Projekta vadītāju kompetence, izmantotie mārketinga mix instrumenti    6
6.  Cenas un akcijas    7
7.  Veicināšana, mārketings    8
8.  Organizācijas pasākuma reklāmas kampaņas plānošana un realizēšana    9
9.  Reklāmas kampaņas vizuālā/audiovizuālā koncepcija un tās atbilstība produktam. Dalība pasākuma (projekta) reklāmas kampaņas realizēšanā. Pasākuma/projekta sabiedrisko attiecību aktivitāšu un sadarbības ar masu medijiem uzskaitījums un izvērtējums    10
10.  Pielikums    11
Фрагмент работы

5. Projekta vadītāju kompetence
Projekta vadītāju galvenais uzdevums ir novērtēt projekta norises gaitu un pieņemt lēmumus gan par projekta nākamā posma uzsākšanu, turpināšanu vai pārtraukšanu, gan par naudas līdzekļu izmantošanu un citiem būtiskiem jautājumiem. projekta vadībā ir iesaistīts uzņēmuma vadības pārstāvji, kam ir lēmumu pieņemšanas tiesības.
Projektu vadība atbild par projektu no sākuma līdz beigām, darbojas projekta pasūtītāja interesēs, seko projekta gaitai.
Motormuzejā projektu vadītāji ir divas personas. Un tie ir muzeja vadītāja vietnieki. Tie plāno, organizē projektus.

6. Projektā/organizācijā izmantotie mārketinga mix instrumenti.
Rīgas Motormuzejs ir lielākais seno spēkratu muzejs Baltijas valstīs, dibināts 1989. gadā pēc Latvijas Antīko automobiļu kluba iniciatīvas. …

Коментарий автора
Atlants