-
Rīgas Motormuzejs
Nr. | Название главы | Стр. |
1. | Prakses organizācijā plānotie un īstenotie projekti | 2 |
2. | Projekta komandas komplektēšanas nosacījumi | 3 |
3. | Projekta finanšu avoti. Atbalstītāji un sadarbības partneri | 4 |
4. | Projekta plānošanas un realizēšanas process | 5 |
5. | Projekta vadītāju kompetence, izmantotie mārketinga mix instrumenti | 6 |
6. | Cenas un akcijas | 7 |
7. | Veicināšana, mārketings | 8 |
8. | Organizācijas pasākuma reklāmas kampaņas plānošana un realizēšana | 9 |
9. | Reklāmas kampaņas vizuālā/audiovizuālā koncepcija un tās atbilstība produktam. Dalība pasākuma (projekta) reklāmas kampaņas realizēšanā. Pasākuma/projekta sabiedrisko attiecību aktivitāšu un sadarbības ar masu medijiem uzskaitījums un izvērtējums | 10 |
10. | Pielikums | 11 |
5. Projekta vadītāju kompetence
Projekta vadītāju galvenais uzdevums ir novērtēt projekta norises gaitu un pieņemt lēmumus gan par projekta nākamā posma uzsākšanu, turpināšanu vai pārtraukšanu, gan par naudas līdzekļu izmantošanu un citiem būtiskiem jautājumiem. projekta vadībā ir iesaistīts uzņēmuma vadības pārstāvji, kam ir lēmumu pieņemšanas tiesības.
Projektu vadība atbild par projektu no sākuma līdz beigām, darbojas projekta pasūtītāja interesēs, seko projekta gaitai.
Motormuzejā projektu vadītāji ir divas personas. Un tie ir muzeja vadītāja vietnieki. Tie plāno, organizē projektus.
6. Projektā/organizācijā izmantotie mārketinga mix instrumenti.
Rīgas Motormuzejs ir lielākais seno spēkratu muzejs Baltijas valstīs, dibināts 1989. gadā pēc Latvijas Antīko automobiļu kluba iniciatīvas. …
Muzejā ekspozīcijas tiek mainītas un uzstādīts kas jauns ļoti reti (apmēram reizi divos , trīs gados) līdz ar to apmeklētāju ir mazāk. Jo ja esi apmeklējis muzeju pāris gadus tu zini, ka, vairs nenāksi, jo esi ekspozīciju redzējis. Domāju, ka izstādes vajadzētu biežāk atsvaidzināt, lai radītu interesi no jauna un liktu cilvēkiem biežāk te iegriezties. Motormuzeja telpās atrodas arī aģentūra Zebra, kas veido televīzijas raidījumu „Auto ciltis” un „zebra” šis raidījums bieži izmanto muzeja eksponātus sava raidījuma tapšanā. Viņi popularizē muzeju, bet muzejs viņiem ļauj izmantot antīkos automobiļus. Arī ātrumcilts mājas lapā, www. atrumcilts.lv informē par motormuzeja esamību un aicina to apmeklēt. Muzejs neiegulda naudu un nerīko grandiozas reklāmas kampaņas. Tas par sevi atgādina rakstot recenzijas laikrakstos, žurnālisti interervē muzeja vadību un ievieto kādu rakstu par muzeju un jaunumiem tajā. Kā arī intervijas translē televīzijā. Kopumā uzskatu, ka muzeju ir vērts apmeklēt. Eksponāti kas izvietoti muzejā ir daudz un dažādi. Tā kā katrs var atrast kaut ko kas patīk. Pati personīgi biju sajūsmā kad pirmo reizi tur viesojos, bija negaidīti interesanti.
