-
Konflikts un tā risināšana
Оцененный!
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Literatūras apskats | 4 |
1.1. | Kas ir konflikts? | 4 |
1.2. | Konflikta veidi | 5 |
1.3. | Konflikta būtība | 6 |
1.4. | Konflikta attīstības stadijas | 8 |
1.5. | Konflikta stadiju noteikšna | 9 |
1.6. | Konflikta trīs stadijas | 10 |
1.7. | Galvenās konflikta funkcijas | 11 |
1.8. | Konflikta novēršanas veidi | 11 |
1.9. | Konfliktoloģija | 12 |
1.10. | Saskarsmes nozīme konfliktā | 13 |
1.11. | Konfliktu attīstība cilvēku grupās | 13 |
1.12. | Konflikts skolēnu grupā | 14 |
1.13. | Es un Tu | 15 |
1.14. | Kāpēc ir svarīgi radīt cilvēkos priekšstatu par konflita risināšanu | 16 |
1.15. | Konfliktu risināšana | 16 |
2. | Pētījuma rezultāti un rezultātu analīze | 17 |
2.1. | Pētījuma „Konflikts un to risināšana” rezultāti un to analīze | 17 |
2.2. | Secinājumi | 18 |
2.3. | Kopsavilkums | 20 |
2.4. | Nobeigums | 21 |
2.5. | Izmantotā literatūra | 22 |
Konflikti grupās bieži ir saistīti ar grupas darbību, mērķiem un uzdevumiem, resursu sadali, iespējām apmierināt aktuālās vajadzības, grupas lēmumiem, cilvēku uzvedības normativitātes pakāpi grupā, grups dalībnieku psiholoģiskās svienojamības pakāpi un daudziem citiem grupas aspektiem.
Konfliktam grupas dzīvē ir ne tikai negatīva, bet arī pozitīva loma. Konflikts var rasties jebkurā grupā.
Ja cilvēkiem liegti tādi darbības veidi, kuri sekmētu viņu vajadzību apmierināšanu, sākot no bāziskajām līdz pat augstākajām pašrealizācijas (jaunrades) vajadzībām.
Katru dienu skolēniem ir jārēķinās ar konflikta iespējamību. Tas var būt kāda jaunieša iekšējais konflikts, tas var būt divu vai vairāku skolēnu un personu konflikts, tas var būt konflikts ar ģimeni vai visu sabiedrību.…
ZPD...
