Nr. | Название главы | Стр. |
1. | Biznesa plāna kopsavilkums | 3 |
2. | Vispārēja informācija par uzņēmumu | 3 |
3. | Vadība | 3 |
4. | Pakalpojuma raksturojums | 4 |
5. | Nozares izpēte | 4 |
6. | Konkurence | 6 |
7. | Mārketinga plāns | 7 |
8. | Pielikumi | 8 |
Lai veicinātu mārketinga attīstību:
• Būs frizētavas logo
• Būs friziera vizītkartes
• Lai piesaistītu plašāku mērķauditoriju, tiks rīkots arī labdarības pasākums saistībā ar friziera pakalpojumiem 1 reizi gadā bērnu namos, tiks piesaistīts žurnālists, kurš avīzē par to veiks publikāciju.
• Lai būtu mērena mārketinga attīstība, ja ir liels pieprasijums pēc friziera pakalpojuma, klientus apkalpos frizieres, kas nomā telpas uzņēmumā.
• Meistari , kuri nomās telpas. Būs parakstījuši līgumu par telpas nomu , kurā tiks minēts punkts, ka nomāta darba vieta tiek katru dienu un ir jārūpējas par frizētavas pozitīvā tēla saglabāšanu. (Meistares nesmēķēs atklātās vietās)
• Ja frizētavā ir liels pakalpojuma pieprasījums katram meistaram, nāksies paplašināt uzņēmumu un tiks ierīkotas papildus darba vietas , ja esošajā vietā tas nebūs iespējams, tad tiks atvērts otrs salons ar nosaukumu “Salons Nr.2”.
• Cēsu iedzīvotāji 16 209
Tūristi no citām valstīm un pilsētam
…
1. Biznesa plāna kopsavilkums.............. 3 2. Vispārēja informācija par uzņēmumu 3 3. Vadība................................................. 3 4. Pakalpojuma raksturojums................. 4 5. Nozares izpēte.................................... 4 6. Konkurence........................................ 6 7. Mārketinga plāns............................... 7 8. Pielikumi.............................................8
