Автор:
Оценка:
Опубликованно: 04.01.2005.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Использованы
  • Конспект 'Sociālo pētījumu metodes (Kvalitatīvo pētījumu metodes: dziļā intervija, fokusgr', 1.
  • Конспект 'Sociālo pētījumu metodes (Kvalitatīvo pētījumu metodes: dziļā intervija, fokusgr', 2.
  • Конспект 'Sociālo pētījumu metodes (Kvalitatīvo pētījumu metodes: dziļā intervija, fokusgr', 3.
  • Конспект 'Sociālo pētījumu metodes (Kvalitatīvo pētījumu metodes: dziļā intervija, fokusgr', 4.
Фрагмент работы

Pavisam, lai labāk strukturētu un arī saprastu interviju ir jāzina tās septiņas pakāpes:
1.Tematizēšana nozīmē pētījuma mērķa formulēšana un galvenās tēmas koncepta izskaidrošana. Tam ir jābūt vēl pirms intervijas veidošanas. Kāpēc un Kas tiks pētīts - šie jautājumi ir jāuzdod vēl pirms tiek izlemts par noteiktu metodi, jautājot Kā?
2.Plānojums nozīmē pētījuma plāna un konstrukcijas veidošanu. Šajā pakāpē tiek apskatītas un apsvērtas visas septiņas intervijas pakāpes vēl pirms intervija ir sākusies.
3.Intervēšana ir intervijas vadīšana balstoties uz izstrādāto plānu un reflektīvu pieeju zināšanu pamatiem un situāciju kādā tiek vadīta intervija.
4.Ierakstīšana (transkribēšana) sagatavo intervijas materiālu tālākai analīzei, tā var būt gan mutiskas, gan rakstisks teksts.
5.Analizēšana atšķiras atkarībā no metodes, kas tiek uzskatīta par atbilstošāku konkrēti veidotajām intervijām. Tas tiek izlemts atkarībā no mērķa un pētījuma tēmas.
6.Pārliecināšanās nozīmē noskaidrot vai konstatēt intervijas vispārinājumu, ticamību (cik noturīgi, saskanīgi, savienojami ir rezultāti) un derīgumu (vai veiktā intervija pēta to, ko paraudzēts pētīt)…

Коментарий автора
Atlants