Автор:
Оценка:
Опубликованно: 05.10.2018.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Rindu sistēmas imitācijas modelēšana ar laika diagrammām un elektroniskajām tabu', 1.
  • Конспект 'Rindu sistēmas imitācijas modelēšana ar laika diagrammām un elektroniskajām tabu', 2.
  • Конспект 'Rindu sistēmas imitācijas modelēšana ar laika diagrammām un elektroniskajām tabu', 3.
  • Конспект 'Rindu sistēmas imitācijas modelēšana ar laika diagrammām un elektroniskajām tabu', 4.
  • Конспект 'Rindu sistēmas imitācijas modelēšana ar laika diagrammām un elektroniskajām tabu', 5.
  • Конспект 'Rindu sistēmas imitācijas modelēšana ar laika diagrammām un elektroniskajām tabu', 6.
  • Конспект 'Rindu sistēmas imitācijas modelēšana ar laika diagrammām un elektroniskajām tabu', 7.
  • Конспект 'Rindu sistēmas imitācijas modelēšana ar laika diagrammām un elektroniskajām tabu', 8.
  • Конспект 'Rindu sistēmas imitācijas modelēšana ar laika diagrammām un elektroniskajām tabu', 9.
  • Конспект 'Rindu sistēmas imitācijas modelēšana ar laika diagrammām un elektroniskajām tabu', 10.
  • Конспект 'Rindu sistēmas imitācijas modelēšana ar laika diagrammām un elektroniskajām tabu', 11.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Uzdevums    3
2.  Gadījuma faktoru modelēšana    4
3.  Laika skaitīšana un notikumu modelēšana    5
4.  Vienota laika diagrammu virkne procesu attēlošanai    6
5.  Modelēšanas rezultātu apstrāde    7
6.  Reālas sistēmas piemērs un grafiskais attēls    8
Фрагмент работы

6. Reālas sistēmas piemērs un grafiskais attēls
Šai sistēmai var atbilst tehniskās apskates stacija mazā pilsētā. Autovadītāji, kuriem nepieciešama tehniskā apskate, ierodas no ielas (A1). Zarošanas punktā Z1 tiek veikta maksa par tehnisko apskati. Pēc tam autovadītājs tiek aicināts stāties rindā ar savu spēkratu. Parasti autovadītāji tiek aicināti iestāties 1. rindā (R1), bet ja gadījumā 1. rindas garums ir lielāks par 2. rindas (R2) garumu, tad aicina iestāties 2. rindā. Tehniskās apskates stacija (K1) apkalpo klientus pēc kārtas, piemēram, pirmais klients no 1. rindas, otrais no 2. rindas. Ja kāda no rindām ir tukša, tad tiek apkalpots klients no jebkuras rindas.…

Коментарий автора
Atlants