-
AS "Hansabanka" darbība
Nr. | Название главы | Стр. |
1. | A/S Hansabanka organizācijas struktūra un mārketinga pārvaldes (nodaļas) vieta un nozīme A/S Hansabanka organizatoriskajā struktūrā | 3 |
2. | A/S Hansabanka produktu klāsts un veikto pakalpojumu modifikācijas pasākumi | 5 |
3. | A/S Hansabanka pozīcija Latvijas Republikas banku pakalpojumu tirgū | 10 |
4. | A/S Hansabanka kapitāla atdeves (ROE) un aktīvu atdeves (ROA) rādītāji | 15 |
5. | A/S Hansabanka kredītu operāciju klasifikācija un kredītu darījumu noformēšanas procedūra un kārtība | 17 |
6. | A/S Hansabanka kases operāciju klasifikācija un kases operāciju noformēšanas procedūra un kārtība | 34 |
7. | A/S Hansabanka noguldījumu operāciju klasifikācija un noguldījumu operāciju noformēšanas procedūra un kārtība | 37 |
8. | A/S Hansabanka elektronisko norēķinu iespējas un veidi | 49 |
A/S Hansabanka organizācijas struktūra un mārketinga pārvaldes (nodaļas) vieta un nozīme A/S Hansabanka organizatoriskajā struktūrā.
Mārketinga daļas mērķis ir izstrādāt kvalitatīvu un saprotamu komunikāciju starp banku un klientiem, kas atbilst bankas izstrādātajai attīstības koncepcijai un stratēģijai, līdz ar to kļūt par labāko mūsdienīgas finanšu institūcijas paraugu Eiropā. Pie mārketinga daļas funkcijām jāmin:
komunikāciju pasākumu plānošana un šiem pasākumiem paredzēto resursu vadība, pārvaldīšana;
nepieciešamās informācijas sniegšana presē un citos masu saziņas līdzekļos;
reklāmas politikas veidošana;
mārketinga kampaņu izstrādāšana un organizēšana.
Hansabankas mērķauditorija patreiz ir mazie un vidējie uzņēmumi un privātpersonas - latvieši un cittautieši, kas dzīvo Latvijas pilsētās un laukos, vecumā no 25 gadiem un vecāki, sociāli aktīvi un strādājoši. Cilvēki – ģimenes veidotāji, ar vēlmi uzlabot savus dzīves apstākļus. Kā raksturojošās īpašības tiem piemīt lojalitāte pret valsti, kurā dzīvo, domā par savu un savas ģimenes labklājību un drošību, svarīgs līdzsvars profesionālajā un ģimenes dzīvē, uzticamas attiecības, savu brīvo laiku pavada kopā ar ģimeni un radiem.
Taču jāpiebilst, ka attiecīgi pievēršot klientu uzmanību uz jaunu produktu un izvēršot jaunu reklāmas kampaņu, mērķa klients tiek noteikts jau specifiskāk – mazāks vecuma intervāls, noteikti vidējie mēneša ienākumi, ģimenes stāvoklis un citas psiholoģiskās īpašības.
Lai mārketinga daļa sekmīgi darbotos jebkurā uzņēmumā, ir nepieciešams veikt stipro un vājo pušu analīzi, kas, savukārt, nosaka bankas potenciālos riskus un iespējas.…
Par Hansabankas darbību
