Автор:
Оценка:
Опубликованно: 08.09.2025.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 48 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2021–2025 гг.
  • Реферат 'Klientu piesaiste, saglabāšana un skaita palielināšanas metodes un to rezultativ', 1.
  • Реферат 'Klientu piesaiste, saglabāšana un skaita palielināšanas metodes un to rezultativ', 2.
  • Реферат 'Klientu piesaiste, saglabāšana un skaita palielināšanas metodes un to rezultativ', 3.
  • Реферат 'Klientu piesaiste, saglabāšana un skaita palielināšanas metodes un to rezultativ', 4.
  • Реферат 'Klientu piesaiste, saglabāšana un skaita palielināšanas metodes un to rezultativ', 5.
  • Реферат 'Klientu piesaiste, saglabāšana un skaita palielināšanas metodes un to rezultativ', 6.
  • Реферат 'Klientu piesaiste, saglabāšana un skaita palielināšanas metodes un to rezultativ', 7.
  • Реферат 'Klientu piesaiste, saglabāšana un skaita palielināšanas metodes un to rezultativ', 8.
  • Реферат 'Klientu piesaiste, saglabāšana un skaita palielināšanas metodes un to rezultativ', 9.
  • Реферат 'Klientu piesaiste, saglabāšana un skaita palielināšanas metodes un to rezultativ', 10.
  • Реферат 'Klientu piesaiste, saglabāšana un skaita palielināšanas metodes un to rezultativ', 11.
  • Реферат 'Klientu piesaiste, saglabāšana un skaita palielināšanas metodes un to rezultativ', 12.
  • Реферат 'Klientu piesaiste, saglabāšana un skaita palielināšanas metodes un to rezultativ', 13.
  • Реферат 'Klientu piesaiste, saglabāšana un skaita palielināšanas metodes un to rezultativ', 14.
  • Реферат 'Klientu piesaiste, saglabāšana un skaita palielināšanas metodes un to rezultativ', 15.
  • Реферат 'Klientu piesaiste, saglabāšana un skaita palielināšanas metodes un to rezultativ', 16.
  • Реферат 'Klientu piesaiste, saglabāšana un skaita palielināšanas metodes un to rezultativ', 17.
  • Реферат 'Klientu piesaiste, saglabāšana un skaita palielināšanas metodes un to rezultativ', 18.
  • Реферат 'Klientu piesaiste, saglabāšana un skaita palielināšanas metodes un to rezultativ', 19.
  • Реферат 'Klientu piesaiste, saglabāšana un skaita palielināšanas metodes un to rezultativ', 20.
  • Реферат 'Klientu piesaiste, saglabāšana un skaita palielināšanas metodes un to rezultativ', 21.
  • Реферат 'Klientu piesaiste, saglabāšana un skaita palielināšanas metodes un to rezultativ', 22.
  • Реферат 'Klientu piesaiste, saglabāšana un skaita palielināšanas metodes un to rezultativ', 23.
  • Реферат 'Klientu piesaiste, saglabāšana un skaita palielināšanas metodes un to rezultativ', 24.
  • Реферат 'Klientu piesaiste, saglabāšana un skaita palielināšanas metodes un to rezultativ', 25.
  • Реферат 'Klientu piesaiste, saglabāšana un skaita palielināšanas metodes un to rezultativ', 26.
  • Реферат 'Klientu piesaiste, saglabāšana un skaita palielināšanas metodes un to rezultativ', 27.
  • Реферат 'Klientu piesaiste, saglabāšana un skaita palielināšanas metodes un to rezultativ', 28.
  • Реферат 'Klientu piesaiste, saglabāšana un skaita palielināšanas metodes un to rezultativ', 29.
  • Реферат 'Klientu piesaiste, saglabāšana un skaita palielināšanas metodes un to rezultativ', 30.
  • Реферат 'Klientu piesaiste, saglabāšana un skaita palielināšanas metodes un to rezultativ', 31.
  • Реферат 'Klientu piesaiste, saglabāšana un skaita palielināšanas metodes un to rezultativ', 32.
  • Реферат 'Klientu piesaiste, saglabāšana un skaita palielināšanas metodes un to rezultativ', 33.
  • Реферат 'Klientu piesaiste, saglabāšana un skaita palielināšanas metodes un to rezultativ', 34.
  • Реферат 'Klientu piesaiste, saglabāšana un skaita palielināšanas metodes un to rezultativ', 35.
  • Реферат 'Klientu piesaiste, saglabāšana un skaita palielināšanas metodes un to rezultativ', 36.
Фрагмент работы

Tēmas aktualitāte: Klientu piesaiste, saglabāšana un skaita palielināšanas metodes un to rezultativitāte ir aktuāla tēma uzņēmumiem, jo veiksmīga klientu piesaiste un saglabāšana tieši ietekmē uzņēmuma augšanu un paplašināšanos. Vadības guru, Pīters Drukers (1973) reiz rakstīja, ka biznesa vienīgais mērķis ir radīt klientu. Savukārt Levitt (1986) skaidroja, ka klienti ir aktīvi, kas jāiegādājas, pirms tos var pārvaldīt peļņas gūšanai (Ang & Buttle, 2010).
“Lursoft” datubāzē apskatītie dati par jauno uzņēmumu un likvidēto uzņēmumu skaitu Latvijā liecina, ka 2022.gadā jauno reģistrēto uzņēmumu skaits bija 8826, taču likvidēti tika 10956 uzņēmumi. Tomēr 2023.gadā jauno reģistrēto uzņēmumu skaits bija 8772 un likvidēti 7884 uzņēmumi, kas liecina par to, ka faktiskais uzņēmumu skaits Latvijā ir audzis. Līdz ar to var secināt, ka dziļākas zināšanas par klientu piesaisti, saglabāšanu un skaita palielināšanas metodēm un to pielietošanu praksē var būtiski ietekmēt uzņēmumu dzīvotspēju un potenciāli novērst to likvidāciju.

Коментарий автора
Atlants