Автор:
Оценка:
Опубликованно: 08.01.2021.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Izglītības satura integrēšana dienas gaitā 3.posmam', 1.
  • Конспект 'Izglītības satura integrēšana dienas gaitā 3.posmam', 2.
  • Конспект 'Izglītības satura integrēšana dienas gaitā 3.posmam', 3.
  • Конспект 'Izglītības satura integrēšana dienas gaitā 3.posmam', 4.
  • Конспект 'Izglītības satura integrēšana dienas gaitā 3.posmam', 5.
Фрагмент работы

Rotaļnodarbība
• Stāsts F.Lelaržs, A.Friska „Mazais bērziņš un lielā egle”.
• Sagatavoti ” Nepabeigtie teikumi”, ar kuru palīdzību tiek noskaidrota teksta izpratne.
• Video materiāls par koka vecumu.
• Sagatavotas egļu koka ripiņas
• Koka saldējuma krāsaini kociņi (iepriekš ir bērni krāsojuši), PVA līme, dažādi papildus materiāli rotājumiem.
• A4 baltas lapas, krītiņi, zīmuļi.

Ko mēs šodien darīsim?Ko es vēlos izveidot, uzzīmēt?
Kam jāpievērš uzmanība, lai eglīte izskatītos pēc eglītes?
Kāpēc mēs šobrīd iepazīstam eglīti?
Skolotāja bērniem priekšā uzzīmē dažāda veida eglītes piktogrammas.
Frontāli skolotāja izlasa stāstu.
Ar bērniem tiek pārrunāts, kādas īpašības piemīt eglei,bērzam, meža zvēriem. Tās izvērtē, nonākot pie secinājumiem ar „nepabeigto teikumu” palīdzību.
Interešu centros:
• Bērni izvēlas savu koka ripiņu, balstoties uz redzēto, dzirdēto, skaita koka gadskārtas.
• Secina, ka egles nav vienādas, tās atšķiras gan garuma ziņā, zaru izkārtojumā un biezumā, skuju krāsā, galotnes dažādas.
• Katrs bērns veido savu egli un izvēlas to zīmēt dažādos veidos. (iepriekšējo pastaigu laikos arī ir aplūkotas egles, kurās skolotāja aicināja salīdzināt un meklēt atšķirīgas egles.)
• Veido vienkāršus rotājumus egles formā, izmantojot dažādus papildus rotājumus.
Kopā ar bērniem plāno sasniedzamā rezultāta izpildes kritērijus, par tiem atgādina darbības gaitā.

Kritiskā domāšana
Pašvadīta mācīšanās.

Коментарий автора
Atlants