Secinājumi:
1. Uzņēmums ir pakalpojumu sniedzējs, tāpēc ir ļoti atkarīgs no klientu (debitoru) labklājības
2. Uzņēmuma ar gadiem paliek grūtāk piesaistīt jaunus klientus
3. Uzņēmumam vai jāpalielina neto apgrozījums, vai jāsamazina izmaksas
4. Liels apgrozāmo līdzekļu īpatsvars bilances struktūrā
5. Uzņēmums nav pasargāts no ārējiem faktoriem
6. Nenovirza pašu kapitālu ilgtermiņa ieguldījumos
7. Ir liela atkarība no īstermiņa saistībām
Priekšlikumi:
1. Īstermiņa kreditorus padarīt par ilgtermiņa kreditoriem
2. Pašu kapitālu novirzīt ilgtermiņa ieguldījumos
3. Samazināt debitoru daudzumu, samazinot apmaksas termiņus…