Автор:
Оценка:
Опубликованно: 10.10.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 1 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Отчёт по практике 'Praktikums pirmsskolas un skolas izglītības iestādēs', 1.
  • Отчёт по практике 'Praktikums pirmsskolas un skolas izglītības iestādēs', 2.
  • Отчёт по практике 'Praktikums pirmsskolas un skolas izglītības iestādēs', 3.
  • Отчёт по практике 'Praktikums pirmsskolas un skolas izglītības iestādēs', 4.
  • Отчёт по практике 'Praktikums pirmsskolas un skolas izglītības iestādēs', 5.
  • Отчёт по практике 'Praktikums pirmsskolas un skolas izglītības iestādēs', 6.
  • Отчёт по практике 'Praktikums pirmsskolas un skolas izglītības iestādēs', 7.
  • Отчёт по практике 'Praktikums pirmsskolas un skolas izglītības iestādēs', 8.
  • Отчёт по практике 'Praktikums pirmsskolas un skolas izglītības iestādēs', 9.
  • Отчёт по практике 'Praktikums pirmsskolas un skolas izglītības iestādēs', 10.
  • Отчёт по практике 'Praktikums pirmsskolas un skolas izglītības iestādēs', 11.
  • Отчёт по практике 'Praktikums pirmsskolas un skolas izglītības iestādēs', 12.
  • Отчёт по практике 'Praktikums pirmsskolas un skolas izglītības iestādēs', 13.
  • Отчёт по практике 'Praktikums pirmsskolas un skolas izglītības iestādēs', 14.
  • Отчёт по практике 'Praktikums pirmsskolas un skolas izglītības iestādēs', 15.
  • Отчёт по практике 'Praktikums pirmsskolas un skolas izglītības iestādēs', 16.
  • Отчёт по практике 'Praktikums pirmsskolas un skolas izglītības iestādēs', 17.
  • Отчёт по практике 'Praktikums pirmsskolas un skolas izglītības iestādēs', 18.
  • Отчёт по практике 'Praktikums pirmsskolas un skolas izglītības iestādēs', 19.
  • Отчёт по практике 'Praktikums pirmsskolas un skolas izglītības iestādēs', 20.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Intervija ar pirmsskolas iestādes audzinātājām   
2.  Intervija ar skolas skolotāju   
3.  Intervija ar sociālo pedagogu skolā   
4.  Intervija ar vecākiem, kuru bērns apmeklē pirmsskolas izglītības iestādi   
5.  Intervija ar vecākiem, kuru bērns apmeklē skolu   
6.  Materiālu apraksti   
7.  Problēmu saīdzinošā analīze   
8.  Pašvērtējums   
Фрагмент работы

1.Kāpēc un kā jūs izvēlējaties būt par pedagogu, un kapēc tieši skolas izglītībās iestādē?
Patīk strādāt ar bērniem, vecāki pedagogi.
2. Kādas jūsuprāt šodien ir raksturīgākās, jeb aktuālākās sociālās problēmas, kas skar skolas vecuma bērna audzināšanu (skolas klasē) un ar kādām visbiežāk nākas saskarties skolotājam? (piemēram – šķirtās ģimenes, vecāku darbs ārzemēs, vecāku noslogotība darbā, vardarbība mājās un skolā, vienaldzība pret mācībām utt.)
Cik ģimeņu tik daudz arī problēmu.Galvenā problēma ka bērni nāk no dažādiem sociāliem slāņiem ( bagātie, nabagie), arī vecāki ārzemēs tad grūti jo viena oma netiek galā ar bērnu. Vecāki dzērāji, tad ir arī sišana, sliktakais ka bērni atdarina vecākus. Gadās ka ir patēvi tad problēmas ar audzināšanu, datorspēles. Galvenais ka bērni visu pamana, pat vismāzākās detaļas.
3.Vai tās tiek risinātas, kā?
Jā, tiek risinats, vecāku sapulces, informācija visumā.
4. Kā tiek veikts darbs ar vecākiem sociālo problēmu risināšanā?
Tas teik risināts individuāli ar katru vecāku, sarunas.
5. Vai vecāki sadarbojās problēmu risināšanā?
Jā, sadarbojas.
6. Ar kādiem dokumentiem, skolas pedagogam ir jāstrādā? ( piemēriem , kādi dokumenti ir nepieciešami, lai bērnam nodrošinātu brīvpusdienas utt.)…

Коментарий автора
Atlants