.
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 12.12.2019.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 6 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Skolotāju kavējumi', 1.
  • Реферат 'Skolotāju kavējumi', 2.
  • Реферат 'Skolotāju kavējumi', 3.
  • Реферат 'Skolotāju kavējumi', 4.
  • Реферат 'Skolotāju kavējumi', 5.
  • Реферат 'Skolotāju kavējumi', 6.
  • Реферат 'Skolotāju kavējumi', 7.
  • Реферат 'Skolotāju kavējumi', 8.
  • Реферат 'Skolotāju kavējumi', 9.
  • Реферат 'Skolotāju kavējumi', 10.
  • Реферат 'Skolotāju kavējumi', 11.
  • Реферат 'Skolotāju kavējumi', 12.
  • Реферат 'Skolotāju kavējumi', 13.
  • Реферат 'Skolotāju kavējumi', 14.
  • Реферат 'Skolotāju kavējumi', 15.
  • Реферат 'Skolotāju kavējumi', 16.
  • Реферат 'Skolotāju kavējumi', 17.
  • Реферат 'Skolotāju kavējumi', 18.
  • Реферат 'Skolotāju kavējumi', 19.
  • Реферат 'Skolotāju kavējumi', 20.
  • Реферат 'Skolotāju kavējumi', 21.
  • Реферат 'Skolotāju kavējumi', 22.
  • Реферат 'Skolotāju kavējumi', 23.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    5
  Saīsinājumu un terminu skaidrojums    6
Фрагмент работы

Ieteikumi, secinājumi
Nostiprinājušos uzskatu maiņa ir ilgstošs process, jo jāmainās gan uzskatiem par to, kas ir labs mācību process un sasniedzamais rezultāts, gan jāpilnveido zināšanas par veidiem, kā īstenot uzskatu maiņu, kā arī jāpilnveido prasmes, kas nepieciešamas uz skolēna mācīšanos orientēta procesa organizēšanai. Ir saprotami, ja skolotājs izjūt diskomfortu un nevēlēšanos mainīt jau nostiprinājušos paradumus, bet, redzot izmaiņas skolēnu sasniegumos un attieksmē, skolotāja motivācija mainīt savu darbību nostiprinās un skolotājs mērķtiecīgi pilnveido profesionālās kompetences.

Коментарий автора
Atlants