Автор:
Оценка:
Опубликованно: 05.11.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 2 единиц
Ссылки: Использованы
  • Конспект 'Problēma kā pētījuma īstenošanas pirmais solis, tās analīze, un problēmu jautāju', 1.
  • Конспект 'Problēma kā pētījuma īstenošanas pirmais solis, tās analīze, un problēmu jautāju', 2.
  • Конспект 'Problēma kā pētījuma īstenošanas pirmais solis, tās analīze, un problēmu jautāju', 3.
  • Конспект 'Problēma kā pētījuma īstenošanas pirmais solis, tās analīze, un problēmu jautāju', 4.
  • Конспект 'Problēma kā pētījuma īstenošanas pirmais solis, tās analīze, un problēmu jautāju', 5.
Фрагмент работы

Vispārēja struktūra.
„Kas?” nozīmē to, ko pētījums cenšas izpētīt, atrast. Formulējums norāda uz pētījuma jautājumiem, pirmkārt, uz vispārīgiem un tad specifiskiem jautājumiem.
„Kā?” pētījuma mērķis ir atbildēt uz tā jautājumiem.
„Kāpēc?” nozīmē, ka šo pētījumu ir vērts veikt, tas norāda uz pētījuma pamatojumu. [1]
Varam notriekt 5 jautājumus un līmeņus, kas variē abstraktā līmenī, veidošanas induktīvajā un deduktīvajā hierarhijā.
Pētījuma joma. Parasti noteikti dažos vārdos, un dažreiz vienā vārdā. Piemēram, neierašanās darbā, jauniešu kultūra vidusskolās, jauniešu pašnāvība. Pētījuma jomas iekļauj vairākus tematus, tādējādi divi lēmumiņ ir iekļauti: pirmais, ir jomas izvēle un otrais, ir temata izvēle attiecīgajā jomā. Vērtīgs pētījuma definēšanas rezultāts ir tāds, ka tas sekmē mūs kā pētniekus nekavējoties savienot savu darbu ar literatūru. Tas nosaka literatūras sastāvu kā būtisku šajā pētījuma sadaļā.…

Atlants