Автор:
Оценка:
Опубликованно: 02.03.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 6 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
  • Реферат 'Ēdināšanas uzņēmums SIA "Arita A" kā tūrisma sektors, tā piedāvājums un pilnveid', 1.
  • Реферат 'Ēdināšanas uzņēmums SIA "Arita A" kā tūrisma sektors, tā piedāvājums un pilnveid', 2.
  • Реферат 'Ēdināšanas uzņēmums SIA "Arita A" kā tūrisma sektors, tā piedāvājums un pilnveid', 3.
  • Реферат 'Ēdināšanas uzņēmums SIA "Arita A" kā tūrisma sektors, tā piedāvājums un pilnveid', 4.
  • Реферат 'Ēdināšanas uzņēmums SIA "Arita A" kā tūrisma sektors, tā piedāvājums un pilnveid', 5.
  • Реферат 'Ēdināšanas uzņēmums SIA "Arita A" kā tūrisma sektors, tā piedāvājums un pilnveid', 6.
  • Реферат 'Ēdināšanas uzņēmums SIA "Arita A" kā tūrisma sektors, tā piedāvājums un pilnveid', 7.
  • Реферат 'Ēdināšanas uzņēmums SIA "Arita A" kā tūrisma sektors, tā piedāvājums un pilnveid', 8.
  • Реферат 'Ēdināšanas uzņēmums SIA "Arita A" kā tūrisma sektors, tā piedāvājums un pilnveid', 9.
  • Реферат 'Ēdināšanas uzņēmums SIA "Arita A" kā tūrisma sektors, tā piedāvājums un pilnveid', 10.
  • Реферат 'Ēdināšanas uzņēmums SIA "Arita A" kā tūrisma sektors, tā piedāvājums un pilnveid', 11.
  • Реферат 'Ēdināšanas uzņēmums SIA "Arita A" kā tūrisma sektors, tā piedāvājums un pilnveid', 12.
  • Реферат 'Ēdināšanas uzņēmums SIA "Arita A" kā tūrisma sektors, tā piedāvājums un pilnveid', 13.
  • Реферат 'Ēdināšanas uzņēmums SIA "Arita A" kā tūrisma sektors, tā piedāvājums un pilnveid', 14.
  • Реферат 'Ēdināšanas uzņēmums SIA "Arita A" kā tūrisma sektors, tā piedāvājums un pilnveid', 15.
  • Реферат 'Ēdināšanas uzņēmums SIA "Arita A" kā tūrisma sektors, tā piedāvājums un pilnveid', 16.
  • Реферат 'Ēdināšanas uzņēmums SIA "Arita A" kā tūrisma sektors, tā piedāvājums un pilnveid', 17.
  • Реферат 'Ēdināšanas uzņēmums SIA "Arita A" kā tūrisma sektors, tā piedāvājums un pilnveid', 18.
  • Реферат 'Ēdināšanas uzņēmums SIA "Arita A" kā tūrisma sektors, tā piedāvājums un pilnveid', 19.
  • Реферат 'Ēdināšanas uzņēmums SIA "Arita A" kā tūrisma sektors, tā piedāvājums un pilnveid', 20.
  • Реферат 'Ēdināšanas uzņēmums SIA "Arita A" kā tūrisma sektors, tā piedāvājums un pilnveid', 21.
  • Реферат 'Ēdināšanas uzņēmums SIA "Arita A" kā tūrisma sektors, tā piedāvājums un pilnveid', 22.
  • Реферат 'Ēdināšanas uzņēmums SIA "Arita A" kā tūrisma sektors, tā piedāvājums un pilnveid', 23.
  • Реферат 'Ēdināšanas uzņēmums SIA "Arita A" kā tūrisma sektors, tā piedāvājums un pilnveid', 24.
  • Реферат 'Ēdināšanas uzņēmums SIA "Arita A" kā tūrisma sektors, tā piedāvājums un pilnveid', 25.
  • Реферат 'Ēdināšanas uzņēmums SIA "Arita A" kā tūrisma sektors, tā piedāvājums un pilnveid', 26.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
1.  UZŅĒMĒJDARBĪBA TŪRISMA NOZARĒ    4
1.1.  Uzņēmējdarbības būtība un nozīme    4
1.2.  Tūrisma nozare un tās sektori    6
1.3.  Ēdināšanas uzņēmuma nozīme un uzdevumi    8
1.4.  Ēdināšanas uzņēmumu klasifikācija    9
2.  EDINĀŠANA UZŅĒMUMA SIA „ARITA A” ATRAŠANĀS VIETA    12
3.  UZŅĒMUMA APKALPOJOŠĀ PERSONĀLA ATTIEKSMES PĒTIJUMS    13
4.  VIETĒJO IEDZĪVOTĀJU ATTIEKSMES PĒTĪJUMS UN TĀ REZULTĀTI    16
5.  INTERVIJA    21
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    24
  IZMANTOTĀ LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    26
Фрагмент работы

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumu un priekšlikumu nodaļā ir apkopoti studiju darba teorētiskajās nodaļās un pētījuma gaitā radušies secinājumi un piedāvāti priekšlikumi, kā uzņēmumam SIA „Arita A” attīstīties un pilnveidoties.
Secinājumi:
1. Kā viens no svarīgākajiem veiksmes faktoriem uzņēmumam ir tā atrašanās vieta, ja vieta nav visai veiksmīga ir jāsaprot tās trūkumi un ar jaunām idejām, jāmēģina pielāgoties apkārtējai videi.
2. Lai veidotu sekmīgas attiecības ar klientiem ir nepieciešams kvalitatīvs apkalpojošais personāls, kuri ir atvērti, draudzīgi un smaidīgi. Viesmīlības nozares darbinieki ir tiešā saskarsmē ar klientu un ir vieni no uzņēmuma pirmā iespaida veidotājiem.
3. Klientu lojalitāte ir uzticība konkrētam uzņēmumam, produktam vai zīmolam, kas izpaužas, kā atkārtota apmeklētība un pirkumi. Lojālie klienti jeb patstāvīgie klienti ir parādijuši uzticību, kādam konkrētam uzņēmumuma un veido lielāko daļu no uzņēmuma peļņas.
4. Ja uzņēmuma galvenā mērķauditoreja ir vietējie iedzīvotāji, tad uzņēmumam jāceņšas izzināt vietējo iedzīvotāju attieksme un vēlmes uzņēmuma uzlabošanai, lai vairums vietējo iedzīvotāju kļūtu par lojāliem klientiem un attbalstītu vietējo uzņēmumu.
5. Kā liecina studiju darba autores aptaujas rezultāti uzņēmuma SIA „Arita A” apkalpojošā personāla attieksme pret uzņēmumu ir pozitīva un viņi savu darbu vērtē kā labu, ka arī intervijā atzina uzņēmuma vadītāja vinai ir patīkami sastrādāties ar šiem cilvēkiem un cer uz ilgu sadarbību.

Коментарий автора
Atlants