Автор:
Оценка:
Опубликованно: 19.03.2018.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Iekļaujošā izglītība daudzkultūru sabiedrībā', 1.
  • Конспект 'Iekļaujošā izglītība daudzkultūru sabiedrībā', 2.
  • Конспект 'Iekļaujošā izglītība daudzkultūru sabiedrībā', 3.
  • Конспект 'Iekļaujošā izglītība daudzkultūru sabiedrībā', 4.
  • Конспект 'Iekļaujošā izglītība daudzkultūru sabiedrībā', 5.
  • Конспект 'Iekļaujošā izglītība daudzkultūru sabiedrībā', 6.
  • Конспект 'Iekļaujošā izglītība daudzkultūru sabiedrībā', 7.
  • Конспект 'Iekļaujošā izglītība daudzkultūru sabiedrībā', 8.
Фрагмент работы

- Pārmantota defektoloģijas pieeja, kas nosaka – izglītības pakalpojums un palīdzība ir piesaistīta traucējumam, vai citādi – speciālām vajadzībām.
- Saskaņā ar medicīnisko modeli, cilvēka invaliditāti nosaka viņa veselības stāvoklis vai diagnoze. Medicīniskā diagnoze tiek izmantota, lai regulētu un kontrolētu cilvēka piekļuvi darbam, sociālajiem pabalstiem, mājoklim, izglītībai, un izklaidēm

Iekļaujošais modelis
- visi skolēni un skolotāji tiek uztverti kā līdztiesīgi;
- tiek palielināta skolēnu līdzdalība skolas kultūras, mācību un sabiedriskajā dzīvē un samazināta viņu izstumtība no tās;
- skolas kultūra, politika un darbība tiek pārveidota tā, lai tās atbilstu skolas apkaimes skolēnu dažādībai;
- tiek samazināti šķēršļi mācīšanās procesam un līdzdalībai visiem skolēniem, ne tikai skolēniem ar traucējumiem vai tiem, kuri ietilpst kategorijā “skolēns ar speciālām vajadzībām”;
- skolēnu atšķirības tiek uztvertas kā mācīšanos atbalstošs resurss, nevis kā apgrūtinošas problēmas.

Коментарий автора
Atlants