Автор:
Оценка:
Опубликованно: 03.12.1999.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Biznesa sarunas starp Japānu un Ameriku', 1.
  • Реферат 'Biznesa sarunas starp Japānu un Ameriku', 2.
  • Реферат 'Biznesa sarunas starp Japānu un Ameriku', 3.
  • Реферат 'Biznesa sarunas starp Japānu un Ameriku', 4.
  • Реферат 'Biznesa sarunas starp Japānu un Ameriku', 5.
Фрагмент работы

Biznesa sarunas starp Japāņiem un Amerikāņiem
Pārrunas starp Amerikāņiem un Japāņiem, kārtojot darījumus vienmēr ir uzskatītas par vienu no lielākajiem izaicinājumiem. Atšķirības kultūrās ir viena no galvenajām grūtībām starpkultūru biznesa pārrunās. Pirms noskaidrot atšķirības starp šīm 2 kultūrām, jānoskaidro vienādās pazīmes biznesa sarunu vešanas procesā. Abās valstīs, biznesa sarunas notiek 4 posmos:
1.sarunas, kas neattiecas uz darījumu (non-task sounding). Norisinās tās aktivitātes, kas palīdz iepazīt vienam otra pusi, nodibināt sakarus, taču par gaidāmiem darījumiem nenotiek informācijas apmaiņa.
2.uz darījumu attiecināmas informācijas apmaiņa (task-related exchange of information). Puses definē savas vajadzības un iespējas, kā arī sagaidāmos nosacījumus no pretējās puses.
3.pārliecināšana, pierunāšana (persuasion). Puses mēģina izmainīt pretējās puses uzskatus, viedokļus, sagaidāmos ieguvumus, izmantojot dažādas pārliecināšanas un pierunāšanas taktikas.
4.piekāpšanās un līgums (concessions and agreement). Tiek sasniegta vienošanās, noslēgts līgums, kas var sastāvēt arī no vairākiem mazākiem līgumiem.…

Atlants