Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.09.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
  • Конспект 'Pedagoģiskā psiholoģija - atbildes uz eksāmena jautājumiem', 1.
  • Конспект 'Pedagoģiskā psiholoģija - atbildes uz eksāmena jautājumiem', 2.
  • Конспект 'Pedagoģiskā psiholoģija - atbildes uz eksāmena jautājumiem', 3.
  • Конспект 'Pedagoģiskā psiholoģija - atbildes uz eksāmena jautājumiem', 4.
  • Конспект 'Pedagoģiskā psiholoģija - atbildes uz eksāmena jautājumiem', 5.
Фрагмент работы

13. Ar ko atšķiras mācīšanās motivācija pirmsskolas vecuma bērniem un 16-19 gadīgiem jauniešiem?
Mācību motivācija ir viena no galvenajām mācību procesa sastāvdaļām, tā ir vēlme skolēnam pašam apgūt zināšanas, meklēt, pētīt un iegūt jaunu pieredzi. Pirmsskolā bērniem ir liela interese par visu jauno un interesanto un šī interese bērnus pašus dzen visu izpētīt, jo tas viņam viss ir jauns un viss jaunais bērnus aizrauj un viņi ir gatavi pētīt un gūt jaunas zināšanas un tā kā viss pirmsskolā tiek pasniegts caur rotaļām bērns neapzināti arī mācās un gūst motivāciju uzzināt vēl un vēl. Pusaudžu gados motivācija zūd, jo apkārt notiek daudz dažāds lietas, kas jauniešus daudz vairāk vilina, tāpēc pedagogam un vecākiem ir jācenšas izglītojamajiem paskaidrot, kam noderīgi ir viņu veicamie uzdevumi un kā šie uzdevumi sagatavo viņus citu darbu veikšanai un kāpēc tie ir svarīgi un interesanti. Bet protams, ir jaunieši kuriem ir liela mācīšanās motivācija un tas ir nākotnes dzinulis, jo 16 -19 gados jaunietis jau vairāk vai mazā saprot ko vēlas no nākotnes un kā uz to tiekties. Svarīgi atcerēties, ka pedagogam ir liela nozīmē šajā mācīšanās motivācija, jo ja skolotājs māk motivēt ar aizrautību jauniešus, tad jauniešiem arī būs lielāka motivācija mācīties.
14. Pie kādiem priekšnosacījumiem var sagaidīt, ka skolotājs būs autoritāte skolēnam pusaudžu vecumā?
Skolotājam ar skolēniem jābūt kā vienai komandai. …

Коментарий автора
Коментарий редакции
Atlants