Автор:
Оценка:
Опубликованно: 18.10.2023.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
  • Отчёт по практике 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 1.
  • Отчёт по практике 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 2.
  • Отчёт по практике 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 3.
  • Отчёт по практике 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 4.
  • Отчёт по практике 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 5.
  • Отчёт по практике 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 6.
  • Отчёт по практике 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 7.
  • Отчёт по практике 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 8.
  • Отчёт по практике 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 9.
  • Отчёт по практике 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 10.
  • Отчёт по практике 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 11.
  • Отчёт по практике 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 12.
  • Отчёт по практике 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 13.
  • Отчёт по практике 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 14.
  • Отчёт по практике 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 15.
  • Отчёт по практике 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 16.
  • Отчёт по практике 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 17.
  • Отчёт по практике 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 18.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Izglītības iestādes raksturojums    3
2.  Pirmsskolas vecuma bērnu spēju un prasmju analīze    5
3.  Pirmsskolas vecuma bērnu attīstības izpētē iegūto rezultātu analīze    7
4.  Pedagoģiskā procesa plānošana    8
5.  Pedagoģiskā procesa plānošana un vadīšana    9
5.1.  Pirmā nedēļa    9
5.2.  Otrā nedēļa    12
6.  Eksāmena dienas (atklātās nodarbības) izvērsts plānojums    15
6.1.  Rotaļnodarbības gaita un saturs sasniedzamā rezultāta īstenošanai    15
7.  Pedagoģiskās darbības pašanalīze    17
8.  Izmantotās literatūras saraksts    18
  Pielikumi    19
Фрагмент работы

Darbu organizēju atbilstoši savām zināšanām un pēc veiktajiem vērojumiem. Vadīju rīta apli, devāmies pastaigās, vadīju rotaļnodarbības, bērni paši spēlēja radošās rotaļas, veica individuālo darbu. Katrā organizētajā nodarbībā tika veicināta bērnu attīstība, attīstītas vai pilnveidotas dažādas prasmes: prasme rūpīgi strādāt, kustību attīstība, attīstīta redzes atmiņa, attīstītas novērošanas un salīdzināšanas prasmes, aktivizēta dažādu skaņu izruna, pilnveidotas zināšanas par dzīvo dabu pavasarī, veicināta sīkās pirkstu muskulatūras attīstība. Katra nodarbība tika plānotā tā, lai bērniem būtu interesanti un viņi no tās paņemtu pēc iespējas vairāk.
Bērniem ir svarīgi, ja skolotājs viņu atbalsta, paslavē, tad bērns cenšas pēc iespējas biežāk atrasties viņa tuvumā. Mana sadarbība ar bērniem pamatā izpaudās sarunājoties, pārrunājot piedzīvoto. Ļoti veiksmīga sadarbība bija pastaigu laikā un rotaļās. Centos aicināt bērnus paveikt kādu darbiņu. Sadarbība ar citām grupu kolēģēm bija veiksmīga. Neskaidrību gadījumā jautāju, izteicu savu viedokli, kā es domāju, kopā apspriedām iecerēto. Izmantoju ieteiktos materiālus un literatūru. Ar otru grupas skolotāju bija grūti atrast kopīgu valodu, saistībā ar plānošanas darbiem.…

Atlants